Az Irrational Games alapítója és kreatív igazgatója, Ken Levine nyílt levélben jelentette be, hogy vége a fejlesztőcégnek.
Levine szerint a jövőben egy olyan projektbe szeretné vágni a fejszéjét, amibe a jelenlegi felállás nem fér bele, így tizenöt ember kivételével mindenkit elküldenek a csapattól, ő pedig a többiekkel egy új formációt hoz létre a Take-Two berkein belül.
Az új - kizárólag digitális formában megjelenő - játék elvileg a stúdió minden korábbi projektjétől különbözik, hardcore játékosoknak készül, sztorivezérelt lesz, és nagyon sokszor újra lehet majd játszani, ha minden igaz. Levine elmondása szerint a projekthez laposabb szervezet szükséges, és minél közvetlenebb kapcsolattartás a játékosokkal.
Az Irrational Games 1997-ben alakult, első játéka az 1999-es System Shock 2 volt, de ez a csapat jegyzi a Freedom Force-részeket, a SWAT 4-et, a BioShockot és a BioShock Infinite-et is.
A prosztó gyökérséget amúgy én sem szeretem,pláne nem ilyen pitiánerség miatt.
Kár az IG-ért, de ha nincs elképzelésük arról hogy mi legyen, tényleg felesleges a sok ember, viszont ha a játékosokkal szorosan kommunikálni akarnak ahhoz nem lesz elég a tervezett létszám sztem
"Tényleg nagyon hálások vagyunk magának! Önnek és a kollégáinak hála cégünk több millió dolláros profitra tett szert. Úgy gondoljuk mivel már egy ideje nálunk dolgozik sikerült felmérnünk a képességeit: az előző projektben 200 százalékot nyújtott, de a még csak fejünkben lévő új ötletünkhöz Maga egyáltalán nem illik, így ki van rúgva! Sok szerencsét a jövőben, és nem tudjuk elégszer ismételni: köszi a sok pénzt és elismerést amit szerzett nekünk!"
#22: a Bioshock az miért is unalmas kaki? Mert én a hosszú (ez ami talán picit negatív számomra), mesés (a díszletek), gyönyörű, és mindf*ck szavakkal illetném azt a játékot.
Ha a 15 emberen kívüli teszem azt 50-60 embert nem csoportosítják át, akkor azok mit csinálnak ebben a kezdeti fázisban? Bejárnak netezni? Vagy elküldik őket, hogy, találkozunk durván egy év múlva, de ha lehet, addig légyszi ne halj éhen?
A Bioshock-nak nem kell folytatás, az Infinite spinoffként marhajó volt, Rapture meg hamarosan megkapja a (remélhetőleg méltó) prequeljének végét és minden darabka a helyére kerül. Folytatás nem kell, a Bioshock 2 is fos lett, tovább meg felesleges nyújtani mert nem marad meg a minőség, fanservice miatt meg nem kell elcsúfítani a brandet.
Nagy kár lenne veszni hagyni egy ilyen címet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.