Nyilván április 4-én, ám most órára pontosan megtudhatjuk, hogy mikor indulnak a PC-s TESO szerverei, beleértve a korai hozzáféréssel rendelkezőkre érvényes időpontokat is. Állítsátok be az ébresztőt, nehogy lemaradjatok!
A Bethesda bejelentette a The Elder Scrolls Online szerverindulási időpontjait régiókra lebontva - nekünk természetesen a Közép-Európára vonatkozó adatok a fontosak. Ha más országban éltek, erre fáradjatok a részletekért.
Az előrendelők és a speciális kiadás birtokosai hamarabb kezdhetik el az MMO-t a globális premiernél.
- Öt nappal korábbi hozzáférés: március 30., vasárnap 13 óra
- Három nappal korábbi hozzáférés: április 1., kedd 13 óra
- Hivatalos premier: április 4, csütörtök, 1 óra
A bétát már mi is kipróbáltuk, tapasztalatainkról itt olvashattok.
Ha ezek eltűnnének a fórumokról, fészbúkról, komment szekciókból, egészen más szinten lenne a netikett... Lehetne megint érdemben vitatkozni, érvekkel és ellenérvekkel, nem pedig kinyilatkoztatásokat olvasni, amelyekre ugrik mindenki. Bár, egyes újságok direkt erre utazni, képesek lemenni a bulvár mocskos szintjére, csak hogy több kattintás és komment legyen, a szakma már régen nem számít. Nem kell példát felhozni ehhez, mindenki ismeri az ilyen "gamer" portálokat és a nagyra becsült közönségét :)
Sajnos...
Mellesleg már most Dunát lehet rekeszteni a F2P MMO-kkal, de a többség szart sem ér...
De ha meg mégis, akkor az olyan emberek véleményét (pénzért szar, ingyen már jó) is helyén kell kezelni, mert annyit is ér. :)
Olyan az oldal mint a GW2-nek a Variance vagy a Wildstarnak a Wildstar-online...
A mozgási animációk a kezdeti nevetséges bárgyúhoz képest elég jók lettek a legutóbbi buildben, bár továbbra is vannak érdekesen festő mozdulatok. De ég és föld a korábbiakhoz képest. Főleg harc közben.
NPC karakterek animációja is jó, bár továbbra sem hajlandóak kinyitni a szájukat, olyan, mintha szájzárral beszélnének. Ez sajnos már így is marad.
Van pár ruha/armor textura, amely szerintem nem elég jó felbontású, de írták a fórumon, hogy folyamatosan cserélik a texturákat, a premierre meglesz minden.
Az a "gond", hogy nagyon sokan az Ebonheart területet próbálták ki, és akarva, akaratlanul a moddolt gyönyörű ENB/SFX Skyrim képi világához hasonlították a játékot. Ami - szerintem! - a világ legnagyobb ostobasága, mert nem lehet a kettőt összehasonlítani. Illetve, Ebonheart és Daggerfall területei aránylag lepusztultak (havas és vulkáni hamu miatt kipusztult az egyik oldal, sivatagos a másik), viszont az Aldmeri egy kvázi dzsungeles rész. Ez azért fontos, mert az EP és DC területeken az előbbiek miatt nem sok változatosság van, "szinte ugyanaz" a látvány az egész zónában, ellentétben az AD területtel, amely már egy zónában is nagyon eltérő. Illetve, az AD területen rengeteg a fa, a növény, amely még dúsabbá, színesebbé és élvezhetőbbé teszi az egészet, az ember jobban érzi magát, ellentétben a többi szövetség aránylag matt és egyhangú kezdőzónáival (viszont, a történeti hűség megköveteli, nem rakhatnak pálmafát Skyrimba, na...).
És mindezt azért írtam le, mert szerintem azok, akik látták az AD területet, azok egy percig sem panaszkodtak a látványra vagy a grafikára. Ellentétben az eleve hátrányból induló "Skyrim" féle Ebonhearttal, vagy a Daggerfallal, ahol aztán semmi sem jó a Skyrim után.
Az már csak hab a tortán, hogy medum texturákkal és médium részetességgel még egy régi ótvar gépen is simán elfut, akinek esetleg nincs egy közép-felső kategóriás gépe.
Egy szó mint száz, szerintem(!) a játékra lehet mondani bármilyen okosságot, lehet szidni ahogy a csövön kifér - lásd előző megmondóemberek kommentjeit fél óra játékkal LOL -, de azt nem, hogy csúnya. Nem is nagyon szokták ezt felhozni az érdemben kritizálók.
A grafikáról a jelenlegi tapasztalatodat szeretném hallani Fred.
Abból majd kalkulálok magamnak.... :-)
Mestermagyar: ha a Skyrim volt az egyetlen fantasy rpg ami megfogott, akkor nem csodálom hogy nem jön be a TESO. A sztori egyáltalán nem rossz (már amennyit láttam belőle), semmivel sem rosszabb mint a Skyrim vagy az Oblivion fő sztorija.
A kasztoknak nem sok jelentősége van a TESO-ban, pusztán annyi hogy kapsz 3 skill line-t amit a többiek nem. Én sorcerer-t indítok az élesben, mégse varázsló lesz a karakterem hanem melee dps. Akinek van esze, a "kasztrendszer" mögé lát, és észreveszi hogy mennyivel több lehetőség rejlik a játékban.
Persze ha valakit eleve taszít a játék megjelenése, a harcrendszer stb azzal nem lehet mit tenni. Én is így vagyok pár játékkal pl.: Tera, Wildstar. Ha fene fenét eszik sem lennék képes rávenni magamat hogy szeressem őket. Sőt bevallom bennem is megfordul hogy gyűlölködő kommenteket írjak, vagy hogy meg fog bukni... de visszafogom magam és nem teszem.
Mindegy, akik szeretik azok játsszák, a többiek meg jöhetnek fikázni.
Nem tudok róla, hogy lenne globális magyar guild - "mi" tuti nem csinálunk, sosem húzta még sokáig, bármelyik mmoban is indult ilyen :) -, viszont lesz magyarokat gyűjtő kereskedelmi guild ("kamara"), abból kettő is.
#23
Nem láttam még XO-n a játékot, arra én is kíváncsi vagyok - bár inkább a PS4 verzióra, de jöhet bármelyik :) A PC/Mac április startja után jönnek majd a konzolos tesztek és bemutatók, addig várnunk kell.
A grafikáról szívesen hallanám a Te véleményed.
Kösz.
Köszönöm ezt a mondatodat. Ki fogom posztolni, mert egy tipikus "hozzáértő" komment, kvázi egy gyöngyszem a játékkal kapcsolatban.
#9 -1-et értek, aki egy óra alatt mond ítéletet az inkább hallgasson, úgy jobb mindenkinek.
Hát ha megélesítik :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.