Szép csendben fellőtték a Middle-Earth: Shadow of Mordor steames adatlapját - igaz, még ár és előrendelői extrák nélkül -, de ami a legfőbb, fény derült a minimális és az ajánlott rendszerkövetelményekre is.
Egyelőre félkész állapotban került fel a Steamre a Middle-Earth: Shadow of Mordor adatlapja a minimális és az ajánlott rendszerkövetelményekkel. Ennek tudatában lehetséges, hogy még nem a végleges gépigényt kaptuk meg, így megvárjuk Warner Bros. álláspontját is.
Kiindulási pontnak viszont tökéletes, a játéknak szerencsére mérsékelt vasigénye van.
Minimális rendszerkövetelmények
- OS: 64-bites Windows Vista, Windows 7 vagy Windows 8
- Processzor: Intel Core i5-750 (2,67 GHz) vagy AMD Phenom II X4 965 (3,4 GHz)
- Memória: 4 GB RAM
- Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 560 vagy AMD Radeon HD 6950
- DirectX 11
- Szélessávú internetkapcsolat
- Merevlemez: 25 GB szabad hely
Ajánlott rendszerkövetelmények
- OS: 64-bites Windows 7 vagy Windows 8
- Processzor: Intel Core i7-3770 (3,4 GHz) vagy AMD FX-8350 (4 GHz)
- Memória: 8 GB RAM
- Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 670 vagy AMD Radeon HD 7970
- DirectX 11
- Merevlemez: 40 GB szabad hely
A játék október 7-én jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.
Most ezt vagy rengeteg butítással viszik át konzolra (ugyan már), vagy valami minősíthetetlenül alja munkát végeztek PC-n és a GeForce/Radeon arányokból ítélve rábízták azt a minimális optimalizálást is az nVidia programozóira.
Fele ekkora gép is elég lesz a normális futtatáshoz, nem hiszek én már a mesékben.
Amúgy szerint nagy sz@r az egész leírás. A gameplay videók alapján nem néz ki olyan jól, ráadásul a végleges játékok még rondábban szokták kinézni mint ahogy az első videókon látszik...
Sanszos, hogy ezesetben is szerepet játszott ez a tényezô (mármint az optimalizáltság hiánya) mikor ezt a relatíve magas gépigényt megadták, mert sokkal egyszerûbb elvárni egy erômûvet, hogy fusson a játék, mint úgy kioptimalizálni, hogy jóval gyengébb hardveren is hasonlóan muzsikáljon (persze vannak határok, vannak olyan feature-ök, amiket egyszerûen nem lehet "olcsóbban" megoldani... legalábbis úgy nem, hogy ne járjon veszteségekkel).
Na de ahogy nyugaton mondják, a puding próbája az evés, majd kiderül, mihez is kell ekkora vas...
Ha a 40 GB igaz, akkor már rosszul kezdődik. Kíváncsi lennék hány megapixeles textúrákkal dolgoznak, na meg a modellek polygon-számára.
2. Baromi jó játék lesz, és igényelni fogja a nemesis rendszer az i7-et és a 40! gb tárhelyet. (lószart!)
3. Abszolút nem lesz optimalizált a játék és ez számomra mindig is egyet jelentett játékfejlesztés terén mégpedig a teljesen amatőrizmussal vagy leszaromsággal a fejlesztők részéről.
Mindig is azt az elvet vallottam, hogy egy játék akkor profi és tökéletes munka, ha jól van optimalizálva. (ettől függetlenül lehet szar a játék, de fejlesztésben ez elengedhetetlen, mármint az igényesebb fejlesztőknél.)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.