A 2009-ben megjelent Killing Floor a Steam egyik nagy meglepetése volt, 2,5 millió példányt értékesítettek belőle, így szinte borítékolhatuk, hogy a Tripwire egy folytatással rukkol elő. A Red Orchestra-sorozat útját is egyengető fejlesztők szerint a második rész "annyira beteg lesz, amennyire csak lehetséges".
Elsőnek ott van az erőszak kérdése, a zombikat immáron aprólékosan csonkíthatjuk meg, minden levágott vagy robbantott testrész egyedi, a recept nem változott a második részben. A Killing Floor 2 egy egyszerű játék, kell egy fegyver, ölöd a holtakat, amiért pénzt kapsz, így jobb mordályokba ruházhatsz be.
A játékra végre elegendő pénzt költhetett a fejlesztő, így minden karakter mozgásáért motion capture felel, minden nyerő ötletet belepakolhatott a játékba. Lesz belső és külső nézet, közelharc és tűzharc, ahogy a csövön kifér. A csapat létszáma is ötven főre ugrott.
A Killing Floor 2 a Steam Early Access programjában landol valamikor a jövőben, és lesz SteamOS-es változata is.
Update! Időközben befutott az első teaser trailer, illetve egy rakás új screenshot is. Most már tudjuk, hogy lesz egy részletes közelharci rendszer a Killing Floor 2-ben, rengeteg fegyvert használhatunk és szabhatunk testre a régi mordályoktól kezdve az "őrült tudósok" alkotásaiig. Az új ellenségtípusok mellett továbbfejlesztett perkrendszernek örülhetünk. Hatjátékos kooperatív módot is találunk a produktumban, de a single sem hiányozhat.
Teljes mértékben elfogadom, ha nem jön be valakinek, nekem sem nagyon, de ezt a hisztis, visítós, sírós hangnemet nem tudom felfogni.
Az első epizód steames ára még mindig 20 euró, a másodikra egyértelműen sokkal több pénzt költöttek és már mondhatni brandje is van, még ha nem is AAA címről van szó. Tartok attól, hogy elszámolják magukat és túlságosan magas lesz az ár.
early access (megint EA a röv.?) tökéletesen jó arra, hogy egy fejlesztögárda megbizonyosodjon arról, hogy van igény az általa fejlesztett produktumra vagy sem, esetlegesen visszajelzések alapján változtathatnak pár dolgon.
DE ha sokan kezdik el alkalmazni ezt a mintát, akkor elveszlik a lényeg, tehát fél/negyedkész játékokkal szórakázhatunk életünk végéig, és a kiadónak semmi felelössége nincs, hisz majd lesz végleges verzió... Majd...
Majd...
Majd...
Ja, bocs, majd a köv. Genre lesz, és fullmátrix-támogatással, de azért adunk még ki videókat, hogy milyen is lesz MAJD!
79.172.213.24:7707
Ha Help kel!!
http://sgforum.hu/forum.php3?azonosito=Learn2Play
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.