A PC-re megjelent, multiplayer-orientált Primal Carnage folytatását, a Primal Carnage: Genesist tavaly márciusban jelentette be a Lukewarm Media.
Akkor úgy tűnt, hogy a történet-vezérelt akció-kalandjáték ideiglenesen PS4-exkluzív lesz, epizodikus formában lát napvilágot, majd később PC-n is tiszteletét teszi. Nem véletlen, hogy az elmúlt időszakban a csapat hallgatott a játékról, a srácok jegelték a munkálatokat.
A Genesis egy olyan világban játszódott volna, ahol a dinoszauruszok csücsültek a tápláléklánc csúcsán - igen, még az emberek sem érezhették magukat biztonságban. A játékos feladata a túlélés és a felfedezés lett volna.
A Lukewarm alapítója, Aaron Pollack a PushSquare-nek elmondta, hogy a csapat nem felejtette el a Primal Carnage: Genesist, minden áron el akarják készíteni, ám jelenleg a meglévő játékuk javításával vannak elfoglalva.
Az sem tett jót a produktumnak, hogy a stúdió két részre szakadt. Egy másik alapító, Ashton Anderson néhány társával együtt otthagyta a Lukewarmot, és egy új csapatot hozott létre Virtual Basement néven. Még mindig nem tiszta, hogy pontosan melyik brigád birtokolja a Primal Carnage-jogokat.
Pollack szerencsére bízik abban, hogy a Genesis előbb-utóbb elkészül, csak most nem ez a játék élvez prioritást a csapatnál, hanem a PC-s előd.
Mobilra :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.