A Let It Die-t a Sony sajtókonferenciáján leplezték le egy élőszereplős előzetessel, most Suda 51 megerősítette, hogy a kizárólag PS4-re érkező alkotás free-to-play modellben lát napvilágot 2015-ben.
Annyi bizonyos, hogy a játék nem hasonlítható össze a Grasshopper Manufacture korábbi címeivel azon kívül, hogy véres és beteges lesz. A multiplayerre koncentráló alkotásban a játékosok ruhák és fegyverek nélkül kezdenek, csupán egy gázálarc lesz rajtunk. Elsődleges feladatunk a túlélés, különböző fegyvertípusokat vehetünk kézbe, a harc gyors lesz, de a siker nem függ majd a kombóktól.
A Grim Reapernek (azaz a halálnak) jelentős szerepe lesz a Let It Die-ban. A főszereplőt részletesen testre szabhatjuk, a fegyvereket és az egyéb cuccokat az ellenségtől zsákmányolhatjuk - akiket akár más játékosok is megszemélyesíthetnek. Ha valaki meghal, az ellenségként éled újjá. A karakterek fejlődhetnek és érkezik egy okostelefonos társalkalmazás is.
Valamikor a jövőben indul a bétateszt is.
Ez szép és jó, de szerinted ki fedezi a fejlesztési költségeket? A vöröskereszt? Már azért lelőnek sorozatokat ha nem fogynak 1 millió felett, akkor szerinted egy F2P alapú játék miből fogja visszahozni a befektetett pénzt?
De legyen neked igazad, én annak jobban örülnék.
Battle Royale játék lesz, azaz minden játékos fegyvertelenül, ruhátlanul kezd minden menetben. Szóval előnyt esélytelen, hogy egy ilyen játékban vehetnél magadnak. Max gyorsabb fejlődést(már ha lesz fejlődés), vagy dekorációs dolgokat.
Ha úgyis mindenki üresen kezd és amolyan Battle Royale szerű cucc lesz, akkor max díszeket vehetsz majd pénzért, mert fegyvert a pályán kell találni, szóval nem juthatsz előnyhöz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.