Végre megszólalt a Crytek a róla szóló hírekkel kapcsolatban, a cég először és utoljára még az első pletykák után nyilatkozott: akkor nemes egyszerűséggel letagadott mindent, pedig több munkatársa folyamatosan tájékoztatta a sajtót; közülük egyébként sokan el is hagyták a csapatot.
A minap közleményt adott ki a fejlesztőcég, ezt az elejétől a végéig idézzük:
"Az elmúlt hetekben több jelentés és pletyka látott napvilágot a Crytek pénzügyi problémáival kapcsolatban. Most, hogy már tájékoztattuk a stúdióink alkalmazottait a helyzetről, több részletet is megoszthatunk a sajtóval és a nyilvánossággal.
Mint kiderült, a belső információáramlás az alkalmazottak felé nem volt olyan jó, mint amilyennek lennie kellett volna, ugyanakkor reméljük, megértitek, hogy a terveink részleteinek nyilvános kommunikálása nem mindig volt lehetséges.
Ahogy maga a játékipar, úgy a Crytek is átmeneti fázisban van, fejlesztőstúdióból online kiadóvá alakulunk át, ami azt követelte meg tőlünk, hogy más stratégiára fókuszáljunk. Ezek a kihívások azzal jártak, hogy még több tőkére volt szükségünk - ezt most biztosítottuk.
Így végre a Crytek hosszú távú stratégiájára és a fő kompetenciáinkra tudunk koncentrálni. Ezúton kérjük mindenki megértését amiatt, ha nem osztunk majd meg további részleteket a fejlesztéseink és az előrehaladásunk kapcsán.
Végső soron a szervezetünkkel, a tőkénkkel, a portfóliónkkal és a technológiánkkal lefektettük a Crytek jövőjének alapjait, nemcsak rövid, de hosszú távon is.
Hálásak vagyunk a közösségünk és a partnereink támogatásáért és biztatásáért, illetve a munkatársaink közreműködéséért, amit ezekben a pletykás időkben tanúsítottak. Továbbra is elkötelezettek vagyunk ahhoz a célunkhoz, amiről a leginkább ismertek vagyunk: a lehető legjobb interaktív élményt és technológiát szeretnénk lefejleszteni azoknak, akik szeretik a játékokat.
Biztosak vagyunk benne, hogy hamarosan további pozitív részleteket oszthatunk meg a Crytek jövőjével kapcsolatosan."
A Crytek UK-t már kifizették
Azt, hogy tényleg kezdenek megoldódni a problémák, az bizonyítja, hogy a Kotaku informátorai szerint a Homefront folytatását is fejlesztő Crytek UK elmaradt béreit már kifizették. A nottinghami csapat kapcsán hallottuk a legtöbb rossz hírt: itt állítólag több havi fizetéssel tartozott a munkatársainak a Crytek, emiatt több fejlesztő el is hagyta a stúdiót.
Köszi, kopic!
PEACE!
Egy normális cégnél mindennél fontosabb a profit, ez biztosítja a fent maradást és a dolgozók bérét is. Az, hogy valaki nem kapta meg a fizetését időben, nagyjából huszadrangú ha cserébe pár száz embernek biztosítva van a munkája évekig.
El kellene már felejteni azt a gondolatmenetet, hogy a dolgozó az első, ezek nem alapítványok. Tudom, hogy ez nem népszerű vélemény de csak így működik.
CRYTEK.
A cryteknek sajat zenesze van es ha megis onnan van, az nem lopas henem licensz te gyoker.
Feletek lopni szokas, igy magadbol indulsz ki?
Lovesed nincs a dolgokhoz te balfasz.
Előfordulhat még egy nagy cégnél is, hogy késik a fizetés, nem kellemes de ki kell bírni, ennyi. Hidd el már találkoztam ilyen helyzettel.
Ha lehet el kell kerülni az ilyen vészhelyzeteket de ha mégis beüt a krach akkor a legjobb a szőnyeg alá söpörni a dolgokat és dolgozni a megoldáson. Tulajdonképpen jól csinálták. Így még jó sokáig kaphatnak bért az alkalmazottak is, mindenki jól járt, kár, hogy az alkalmazottak nem voltak elég lojálisak. Jobban kellene őket megválasztani.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.