Vadi új képeken a felturbózott GTA V

  • Írta: Arell
  • 2014. november 9.
  • Érdekesség
Link másolása
A Rockstar Games egy raklapnyi friss képpel mutatja be a felújított Grand Theft Auto V többjátékos módját, a GTA Online-t, melyhez a játékosoknak több mint száz új prop áll majd rendelkezésére a Creator tools modulban.

Néhány nappal az Xbox One- és a PlayStation 4-változat kiadása előtt a Rockstar Games egy vagonnyi új képet tett közzé a Grand Theft Auto V multiplayer részéről, melyben a 120 új lepakolható tárgy mellett egy csomó más új tartalommal is bővül a repertoár.

Az átdolgozott GTA Online modulban mostantól harminc játékos és két néző lehet egyszerre egy szerveren, teljesen megújul a karakterkészítő, ráadásul a korábban bejelentett belsőnézetes módot a többjátékos meccseink során is használhatjuk.

Az utolsó újdonság, mint kiderült, az, hogy a GTA Online-ban bemutatott új járművek és fegyverek, melyek az Xbox 360- és PS3-verziókban váltak elérhetővé frissítések formájában, szériatartozékként bukkannak majd fel az új generációs változat sztorimódjában, már a start napján.

 


A GTA V jelenlegi konzolgenerációra szánt változata november 18-án, kilenc nap múlva jelenik meg.

44.
44.
latis666
#43: Ilyen volt a Hl2:
https://www.youtube.com/watch?v=YK8sOpUfgUA

Nézd hozzá az uj gta5 trailert.
43.
43.
latis666
42.
42.
randall13
#41: ezen kiégtem... xDD
41.
41.
latis666
Aki olyat mer írni hogy a hl2 szebb mint a gta5 bármelyik verziója meg hogy ez csak egy egyszerü sandbox játék az magát minositi. Láthatóan nem emlekszik a hl2 re és gőze sincs mennyire más lineáris játékot írni vagy sandboxot. Csak vagdalkozik hogy a flamet generalja. a gta 5 az előző generácio egyik legjobb játéka kategóriájában pedig közelében sincs semmi. És még fanboysem vagyok mert akkor jobban dicsernem.
40.
40.
randall13
#36: Szerintem neked halvány lila dunsztod sincs arról, hogy a gép mivel van "elfoglalva". A te logikádat követve akkor a minecraftnak a nasa gépén sem lenne szabad elindulnia, mert "végtelen" a bejárható terület. Ezeknek a memóriás dolgoknak nézz már utána egy picit légyszíves, mert addig hiába magyarázok bármit is, ha nem tudod mire való. :(
39.
39.
dzsiádzsó
#35: Írta, hogy nincs :), de megnyugtatlak lesz ;)
37.
37.
Henry82
#34: "Jelenleg a GTA a legtúlértékeltebb játék, aminek minden hibája el van nézve csak azért, mert GTA."
Szerintem meg a FIFA mellett az egyetlen olyan játék, amiért megéri egy konzolt venni, még annak is, akit amúgy nem különösebben érdekelnek a videojátékok (ezért nyilván gamer PC-jük sincs)
36.
36.
Henry82
#34: "Technikai akadálya gyakorlatilag nincs annak, hogy bármilyen textúra is homályos legyen."
Nem igazán értem mit akarsz mondani, miért jó az, ha minden textúra homályos? :)
Már hogyne lenne összefüggés, könyörgöm, amíg egy BF-ben vagy akármilyen "cső játékban" a gép csak azzal van elfoglalva, hogy az esőcsepp hogy csillanjon meg puskád csövén, addig ha a GTA-ban beszállsz egy helikopterbe és végigrepülsz a térkép felett, az kirajzol neked egy nagyvárost, forgalommal, gyalogosokkal, légiforgalommal, ki tudja mivel, persze, hogy nem jut erőforrás a hiperszuper effektekre, meg texturákra. Meg lehetne oldani, de akkor nem lenne gép amin futna, vagy ahogy írtam is, fél percenként megállna texturákat töltögetni.
35.
35.
Henry82
#33: Őszintén szólva engem nem érdekel hány gigát foglal egy játék, a tárhely ma már filléres, az első telepítést meg kihúzom valahogy, viszont még mindig várok egy olyan játékot tőled, ami ekkora területekkel operál, egy várost szimulál és sokkal jobban néz ki mint a next gen GTA! :)
34.
34.
randall13
Először is, nyilván nem az előző generációs gta-t kritizálom. Az is eléggé ocsmányul nézett már ki, de legalább rá lehetett fogni a hardverre.
Másodszor, a világ méretei és a grafika minősége közt egyedül a trehányság az összefüggés. Bár amilyen híres a R* az optimalizálásról, kinézem belőlük, hogy a motorjuk lerendereli a világ túlvégén lévő területeket is.
Harmadszor. A PS4-ben 20x annyi a használható memória, mint elődjében. Technikai akadálya gyakorlatilag nincs annak, hogy bármilyen textúra is homályos legyen.
Jelenleg a GTA a legtúlértékeltebb játék, aminek minden hibája el van nézve csak azért, mert GTA.
33.
33.
dzsiádzsó
#32: Én írtam, hogy a ps4-es verziót még nem láttam, de azért az se tűnik eget rengetőnek, kétségtelen szép, de 50Gb? Szerintem ez lusta fejlesztők betegsége! Rengeteg játékot szétszednek a modderek és 10-20Gb FMV-t találnak, a tömörítetlen dolgokról nem is beszélve.
Sok openword játék még nem született erre a generációra, ahogy Te is én is csak általánosságban hívtam fel a figyelmet valamire, jelen esetben az eszetlen helypazarlásra. Jelen generáción a GTA V 2 lemezes X360-ra, miközben egy Skyrim 3,8 GB. Persze vannak különbségek, de se kisebbnek nem mondanám, sem pedig sokkal rondábbnak a Skyrim-t. Aki már foglakozott GTA modolással azt is tudja, hogy hány felesleges dolgot hagynak benne, pl 4-5x szerepel ugyanaz a textúra benne, csak hol átvezető videó híja be, hol a játék, hol pedig egy beta verziója maradt benne véletlen. Gondolom hasonló okok miatt 50Gb most is a GTA V. Azért megnézném mennyi ebből a tömörítetlen audio a rádióknak (amik gyárilag zajosítottak, tehát marha fontos a minőség ilyen formája). Egyébként nem kötözködésnek írtam ;) csupán vélemény, hogy sok az 50Gb bármilyen játéktól ma!
32.
32.
Henry82
#31: A töltögetést a HL példára írtam, bár nagyon rég játszottam vele, de ha jól emlékszem, az állt meg mindig töltögetni előrehaladáskor csak úgy játék közben. Nyilván ez elfogadhatatlan lenne egy mai sandbox játékban, arra céloztam, hogy a HL a legrosszabb példa volt. De látom akármit írok GTA ügyben, mindig megtalálsz, akkor légyszíves mondj nekem egy játékot, ami ekkora (vagy nagyobb) játékterülettel operál, ilyen szintű szimuláció mellett és sokkal jobban néz ki mint a NEXT GEN GTA, szeretnék egy kicsit én is kötözködni;)
31.
31.
dzsiádzsó
#30: Szerintem meg nem! 70-80Gb? Ugyan... Fejlesztő kérdése, amióta blúraj lemezek vannak érdekes rögtön 40-50Gb lett minden... Számtalan esetben az FMV-k, tömörítetlen hang és kép fájlok miatt ennyi! A GTA V pedig ne töltögessen, mert minimális a bejárható épületek száma, egyszerű külsős openword az egész és abból sem éppen a legnagyobb és legszebb (ps4-es részt még nem láttam).
30.
30.
Henry82
#22: Ha már a HL-t hoztad fel példának, a GTA-t is meg lehetne csinálni Crysis, BF szintű grafikával, csak akkor 70-80 gigát nyomna a játék és mire áthaladnál a térkép egyik feléről a másikra, harmincszor állna meg 1-2 perceket töltögetni, ez igazán hangulatfokozó tényező lenne egy durva autósüldözésnél, vagy egy repülős/helikopteres vadhajtásnál, nem?
29.
29.
Henry82
#27: "A GTA soha nem fog Crysis 3 (helyettesíts, amivel akarsz) szintű látvánnyal operálni, mert nem az a dolga."
Teljes mértékben egyetértek, de nem azért nem fog, mert nem az a dolga, hanem mert az épp aktuális csillivilli játékokban kis túlzással kettőt lehet lépni jobbra, hármat balra, addig a GTA egy nagyvárost szimulál, forgalommal, gyalogosokkal, mindezt teszi töltöképernyők nélkül. Említetted a San Adreast, nem volt szép a maga korában sem, de tízszer összetettebb volt, mint bármilyen más játék, ennek ez az ára. A Watch Dogs meg csak a trailereken volt szép, a valóságban semmivel sem szebb, mint a next gen GTA V. Én aztán grafika buzi vagyok, de a mindenkori GTA-ra nem tudok haragudni a csillivilli grafika hiánya miatt, sőt, elképesztőnek tartom, hogy egy otthoni gépen/olcsó konzolon ilyen szintű városszimulációt kapunk.
28.
28.
Tokodboy
#22: Azért túlzásokba ne essünk. a HL2 ehhez képest bűn ronda.
Milyen pixeleket számolsz meg? Ha 1cm-re ülzs a monitortól bármelyik játékban és 4K-s filmben is megszámolod a pixeleket.....
Nem polygonokat akartál írni?.....
27.
27.
K2 The Highest
#22: Azért ennyire nem vészes a helyzet. Igaz, ami igaz tényleg vannak hiányosságai és gyengeségei a grafikának, de ez szerintem általános jelenség, hisz szinte nincs is olyan játék, amely kifogástalan látvánnyal operálna. Az is igaz, hogy láttunk már szebbet, kidolgozottabbat, de ez Sand-Box játék. Ha megnézed a Watch Dogs vagy Sleeping Dogs, esetleg a Prototype szériát, akkor láthatod, hogy azok sem a brutál graffal próbáltak érvényesülni. (Talán a WD igen) Ha közelebbi példa kell, akkor vess egy pillantást a GTA előző részeire. Pl.: A San Andreas már a maga korában és ótvarnak számított grafikai megvalósítás terén, mégis a játékosok körében nagy népszerűségnek örvend még ma is.

A GTA soha nem fog Crysis 3 (helyettesíts, amivel akarsz) szintű látvánnyal operálni, mert nem az a dolga.
26.
26.
trion96
#13
Lehet velem van a baj, de szerintem már ps3-on is nagyon szép volt.
25.
25.
Joe825
#22: A megoldás: te csak játssz nyugodtan a Half Life 2-vel. Nekünk ez a silány GTA V is bőven megteszi. És jó pixel számolgatást hozzá!
23.
23.
Yanez
#22: Ott lesznek neked PC-n a modderek varázslatai, a konzolosoknak meg ez. Arra veszed meg, amelyikre jobban tetszik, ezen nem kell kiakadni, sőt, a R* pöcsét nyalogatni sem kényszeríti rád senki.
22.
22.
randall13
#20: Szar konzol viszonylatban talán. Én mindenesetre nem fogom a rockstar pöcsét nyalogatni, hogy húúbeszééép, ha egyszer meg tudnám számolni a pixeleket. Half Life 2-t maxra felnyomom, az jobban néz ki.
21.
21.
fekete kobra
köszi, de inkább megvárom a január 27.-két, a ps4-emet csak ekxkluzivra hagyom
20.
20.
Yanez
#19: A képek tényleg magukért beszélnek: az eddigi egyik legszebb sandbox játék.
19.
19.
randall13
#18: a képek magukért beszélnek, csak végre le kéne venni a fanboy szemüveget...
18.
18.
godach
#13: Te még mindig buta vagy.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...