Néhány nappal az Xbox One- és a PlayStation 4-változat kiadása előtt a Rockstar Games egy vagonnyi új képet tett közzé a Grand Theft Auto V multiplayer részéről, melyben a 120 új lepakolható tárgy mellett egy csomó más új tartalommal is bővül a repertoár.
Az átdolgozott GTA Online modulban mostantól harminc játékos és két néző lehet egyszerre egy szerveren, teljesen megújul a karakterkészítő, ráadásul a korábban bejelentett belsőnézetes módot a többjátékos meccseink során is használhatjuk.
Az utolsó újdonság, mint kiderült, az, hogy a GTA Online-ban bemutatott új járművek és fegyverek, melyek az Xbox 360- és PS3-verziókban váltak elérhetővé frissítések formájában, szériatartozékként bukkannak majd fel az új generációs változat sztorimódjában, már a start napján.
A GTA V jelenlegi konzolgenerációra szánt változata november 18-án, kilenc nap múlva jelenik meg.
https://www.youtube.com/watch?v=YK8sOpUfgUA
Nézd hozzá az uj gta5 trailert.
Szerintem meg a FIFA mellett az egyetlen olyan játék, amiért megéri egy konzolt venni, még annak is, akit amúgy nem különösebben érdekelnek a videojátékok (ezért nyilván gamer PC-jük sincs)
Nem igazán értem mit akarsz mondani, miért jó az, ha minden textúra homályos? :)
Már hogyne lenne összefüggés, könyörgöm, amíg egy BF-ben vagy akármilyen "cső játékban" a gép csak azzal van elfoglalva, hogy az esőcsepp hogy csillanjon meg puskád csövén, addig ha a GTA-ban beszállsz egy helikopterbe és végigrepülsz a térkép felett, az kirajzol neked egy nagyvárost, forgalommal, gyalogosokkal, légiforgalommal, ki tudja mivel, persze, hogy nem jut erőforrás a hiperszuper effektekre, meg texturákra. Meg lehetne oldani, de akkor nem lenne gép amin futna, vagy ahogy írtam is, fél percenként megállna texturákat töltögetni.
Másodszor, a világ méretei és a grafika minősége közt egyedül a trehányság az összefüggés. Bár amilyen híres a R* az optimalizálásról, kinézem belőlük, hogy a motorjuk lerendereli a világ túlvégén lévő területeket is.
Harmadszor. A PS4-ben 20x annyi a használható memória, mint elődjében. Technikai akadálya gyakorlatilag nincs annak, hogy bármilyen textúra is homályos legyen.
Jelenleg a GTA a legtúlértékeltebb játék, aminek minden hibája el van nézve csak azért, mert GTA.
Sok openword játék még nem született erre a generációra, ahogy Te is én is csak általánosságban hívtam fel a figyelmet valamire, jelen esetben az eszetlen helypazarlásra. Jelen generáción a GTA V 2 lemezes X360-ra, miközben egy Skyrim 3,8 GB. Persze vannak különbségek, de se kisebbnek nem mondanám, sem pedig sokkal rondábbnak a Skyrim-t. Aki már foglakozott GTA modolással azt is tudja, hogy hány felesleges dolgot hagynak benne, pl 4-5x szerepel ugyanaz a textúra benne, csak hol átvezető videó híja be, hol a játék, hol pedig egy beta verziója maradt benne véletlen. Gondolom hasonló okok miatt 50Gb most is a GTA V. Azért megnézném mennyi ebből a tömörítetlen audio a rádióknak (amik gyárilag zajosítottak, tehát marha fontos a minőség ilyen formája). Egyébként nem kötözködésnek írtam ;) csupán vélemény, hogy sok az 50Gb bármilyen játéktól ma!
Teljes mértékben egyetértek, de nem azért nem fog, mert nem az a dolga, hanem mert az épp aktuális csillivilli játékokban kis túlzással kettőt lehet lépni jobbra, hármat balra, addig a GTA egy nagyvárost szimulál, forgalommal, gyalogosokkal, mindezt teszi töltöképernyők nélkül. Említetted a San Adreast, nem volt szép a maga korában sem, de tízszer összetettebb volt, mint bármilyen más játék, ennek ez az ára. A Watch Dogs meg csak a trailereken volt szép, a valóságban semmivel sem szebb, mint a next gen GTA V. Én aztán grafika buzi vagyok, de a mindenkori GTA-ra nem tudok haragudni a csillivilli grafika hiánya miatt, sőt, elképesztőnek tartom, hogy egy otthoni gépen/olcsó konzolon ilyen szintű városszimulációt kapunk.
Milyen pixeleket számolsz meg? Ha 1cm-re ülzs a monitortól bármelyik játékban és 4K-s filmben is megszámolod a pixeleket.....
Nem polygonokat akartál írni?.....
A GTA soha nem fog Crysis 3 (helyettesíts, amivel akarsz) szintű látvánnyal operálni, mert nem az a dolga.
Lehet velem van a baj, de szerintem már ps3-on is nagyon szép volt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.