A World of Warcraft felhasználóinak tábora ismét elérte és meg is haladta a tízmillió előfizetőt - jelentette be a Blizzard Entertainment a Warlords of Draenor, a játék ötödik kiegészítőjének megjelenése kapcsán. A múlt héten megjelent, legújabb addonból eddig közel 3,3 millió példány fogyott, ami a jelek szerint minden jelentős régióban egy seregnyi új vagy visszatérő követőt is hozott a népszerű MMORPG részére.
"Izgatottak vagyunk, hogy ennyi játékos lépett a játékba a Warlords of Draenorban a kiadás első napján, és tölti élvezetesen az idejét az új tartalommal" - mondta Mike Morhaime, a Blizzard Entertainment társalapítója és vezérigazgatója. "Rengeteg kemény munkával és szenvedéllyel készítettük el ezt a kiegészítőt, és hálásak vagyunk a felhasználók kedves szavaiért és támogatásáért, amit a World of Warcraft iránt tanúsítanak."
A masszívan többjátékos fantasy szerepjáték előfizetőinek száma júniusban 6,8 millióra csökkent, majd bár októberben visszatért 7,4 millió főre, a jelenlegi létszámot utoljára a Mists of Pandaria kiadásakor érte el 2012 szeptemberében. A legnagyobb mennyiségű játékost számláló időszakot a WoW 2010 októberében zárta, mikor összesen körülbelül 12 millió előfizetés volt aktív és ami szorosan együtt járt a Wrath of the Lich King kiegészítő kínai kiadásával.
Köszönjük a hírt, Kupai97!
"Ha a Diablo és wow között semmi hasonlóság nincsen barátom"
Ez sokkal inkább a GK hibája, mivel még mindig nincs szerkesztési lehetőség az oldalon. Az emberek alapvető tulajdonsága, hogy hibázásra fogékonyak, talán te még sosem írtál el semmit? A szöveg mondanivalója pedig teljesen érthető.
Mindig meglepődöm azon, hogy mekkora baromságokat tudsz írni. Minden játékban egy virtuális térben vagyunk egy virtuális karakterrel, ennél alapvetőbb példát már nem is tudtál volna írni, ez is tükrözi, hogy semmi ismereted nincs a WoW-ról, csak vakon, alaptalanul kritizálod. Érdekes, hogy akikkel találkozol és WoW-oznak, mind sikertelenek. Hmm... Milyen infantilis településen laksz te? Nekem vannak wowos ismerőseim, haverjaim, érdekes módon az egyikük sem számkivetett a társadalomból. A személyes ismerőseid biztos olyanok, mint te, így nem meglepő az állításod. Sőt, vannak nem személyes ismerőseim, akikkel csak wowban beszélek, és abszolút jó fejek, jókat beszélgetünk. Persze biztos vannak hülyék is, ez nem vitás, minden játéknak megvannak a maga "vérpistikéi", az ilyenekkel szimplán nem kell szóba állni.
#55
"Ellenben a wowban meg komplett közösségek élnek virtuálisan,"
Első olvasáskor erre ez volt a reakcióm: wtf
Ez igen, szóval azok a komplett közösségek a wowban végzik a mindennapi teendőjüket? Ekkora orbitális baromságot még nem hallottam, de jót nevettem rajta :D Elképzeltem, ahogy a kaposvári református gyülekezet tagjai reggel belépnek a játékba, beköszönnek guild chatbe, a lelkész meg Stormwind City közepén állva yet (vörös kiemeléssel) prédikál. "És ne feledjétek, a jószívű adakozót szereti az Isten... 100 gold / hét"
Bizonyára nem ilyesmire gondoltál, de hülyeséget is írtál, úgyhogy hülyeséggel válaszoltam.
Amúgy eddig akárhány wow-ost ismertem személyesen azok mind valahogy sikertelenek voltak a való életben, érthető is, hogy az ilyen egyedeknek függőséget okoz egy olyan játék mint a wow, mivel ott egy virtuális térben virtuális karaktereket bábként mozgató hús-vér emberek közt az lehet aki csak akar, tud érvényesülni, lesznek sikerélményei is, ha már az életben nem lehetnek. Na most vigyorogj, de úgy őszintén, kérlek, na csókollak.
Egyébként meg tényleg nem tudom mikor nézted meg WoWot de már senki se mondhatja azt rá hogy csúnya.
Egy MMORPG pedig több mindenben különbözik egy single player vagy akár coop RPG-től. Úgy kell felépíteni a játékot, hogy több százan is játszhassanak egyszerre... és ehhez ezernyi másfajta rendszer kell. Egyébként ha már WoW, én azt sajnálom, hogy minden kiadó azt akarja lemásolni és sorra jönnek a theme park MMO-k. Jöhetne már egy igazi nyitott világú játék, ami normálisan fel is van töltve tartalommal. És nem arról szól az egész, hogy menjünk instázni, stb.
Kérlek a wow van a béka segge alatt igényesség terén.Példának hoztam fel a Poe-t, ott folyamatosan jönnek az újítások, "über questek",új skill-support gemek, tárgyak, tágítják a játék világát, és mindezért egy büdös forintot se kell fizessek+a grafikája is kibaszott szép, és részletgazdag.Egyszer nem éreztem azt, hogy unnám, még a játék elején se mikor még csak lvl1es voltam, mert képesek voltak olyan energiát beleprogramozni még a leggyengébb ütésekbe is amitől odaragadtam a monitor elé, hát még később mit tettek bele mikor már 2 support gemmel támogatom meg a skillem+passive pontokkal.Annyi a különbség, hogy az egyik mmorpg a másik meg sima, nagy ügy. Lényegében a műfaj ugyanaz.
#44
Miben is különbözik egy mmorpg és egy rpg? Mindössze annyiban, hogy a játékosok egyszerre vannak az adott játéktérben vagy maximalizálva van, hogy mennyien lehetnek bent egyszerre.Tehát ha nem is mmo-zok de rpgzek akkor is megvan az a tapasztalat ami alapján véleményt írhatok a wow-ról.
A baldur's gate gyönyörű úgy ahogy van, mert azt rajzolták.Az meg, hogy a wow 10 éven át nem cserélt grafikai motort miattatok van, a fanok miatt. Mivel a blizz látja, hogy a sok gyökérnek így is jó akkor mit szarakodjunk egy grafikai reformmal.Nem is hasonlítottam össze a diabloval te észlény, mindössze felsoroltam az rpg-ket amiket szeretek, és a BG is az te szerencsétlen.
Egyébként ha már nincs kellő mentális kapacitásotok, hogy ésszerű érvekkel támadjatok vissza, hanem csak a rosszindulat beszél belőletek akkor inkább mélyen kussolni kellene, mert innen is látszik mennyire a béka segge alatt vagytok agyban ti nagy wowos csírák. Na csá
Szóval játszottál vele egy alkalommal 1-2 órát aztán szevasz?
Most igazolódik be az, amit a 14-es kommentembe leírtam. A hozzá nem értők fanyalgása... Ha te a grafikára azt mondod, hogy szar, akkor semmit nem értesz a grafikához, mert a WoW látványvilága gyönyörű.
Még azt mondod, hogy kidolgozatlanok a karakterek, a pályák és a harcok. De semmi példa, semmi érv. Tehát te magad sem tudod mihez csatolni a kijelentéseidet, csak a többi fanyalgót copyzod, de fogalmad nincs az egészről. A WoW világát nem lehet megismerni egy kipróbálás erejéig. Ha neked ez igénytelen, akkor a többi rpg, amiket felsoroltál, a béka segge alatt nyomorognak.
Ott van a hsz-em végén nekem mi a jó, de mit is várok egy wow fantól...
Ránéztem, kb 15 éve volt ilyen grafika a játékoknál, nagyszerű
Te vagy az igénytelen a WoW grafikája nem véletlen olyan amilyen a blizzard egyszerűen szereti ezt a rajzolt stílust mellesleg és is, és szerintem sokan mások is így vannak ezzel.
Öszintén szolva ezt még a Titán lelövése előtt hallotam és azért tünt hihetőnek mert azt hittem nem akarnak a titának házon bellül ellenfelet.
De ha azt mondták kétévente lesz egy akkor az nekem ok :)
Az biztos hogy kategóriájában a WoW kiemelkedő.
Amúgy a Sargeras mint főellenség storyt nagyon adnám :D
De megalapíthatnak új frakciókat is vagy az undeadek fellázadnak stb.
Ami pedig a játékot illeti, biztos jó, ha ennyien játszák. Én személy szerint sose voltam WoW fanatikus. Nekem a Frozennél ért véget a sorozat. De az érdekelne, hogy miket is talál ki a Blizzard az új kiegekre. Hiszen Arthasnak vége, Deathwingnek vége, Archimond se él. Kik maradtak akkor még? Tichondrius él még? Esetleg talán majd az utolsó kiegben maga Sargeras lesz a főellenség :D
Tavaly jelentették be, hogy mostantól gyorsabban (kb évente) jönnek majd az új kiegek, még Pandaria elején mondták, hogy már a következő 2 kieget is eltervezték, hogy mi lesz, és nem olyan rég volt róla hír, hogy a Blizzard még legalább 10 évet tervez a wownak, "10. évforduló? Legyen még 10..."
Csak mert úgy hallotam, hogy ezt tervezték utolsónak és miután a Titánt lelőtték gondolom nem szálnak ki addig az MMO bizniszből még megy a szekér.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.