A 4Gamernek adott interjújában a Deep Down producere, Kazunori Sugiura beismerte, hogy jóval több időt vesz igénybe a PS4-exkluzív szerepjáték fejlesztése, mint az korábban tervezték. Az elmúlt hónapokban szinte semmi érdemlegeset nem hallottunk a játékról, így néhányan már azt rebesgették, hogy a Capcom elkaszálta a projektet. Szerencsére erről szó sincs, viszont masszív koncepcióváltáson esik át a játék.
Noha a producer pontos részleteket még nem árult el, annyi biztos, hogy a Deep Down "teljesen más formában" érkezik, mint azt korábban tervezték, így a csapat sutba dobta a régi designt is.
Sugiura kifejtette, hogy az online címek csak akkor lehetnek sikeresek, ha a szolgáltatás megfelelően kidolgozott. A játékosok gyorsan elveszthetik az érdeklődésüket, még akkor is, ha a játék alapvetően szórakoztató. A fejlesztők gyanították, hogy a korábbi recept ingatag lábakon áll, így átalakították és tovább gazdagították a Deep Downt.
Még nem tudni, hogy mennyire radikális a koncepcióváltás, bízzunk benne, hogy hamarosan újabb információkat kapunk.
Már akkor se értettem a harapós kincsesládát, de sokaknak bejött.
Nem értem mért erőlteti mindenki a multit. Multiból havonta jön ki három, single-ből meg háromhavonta egy.
Megjelenés 2020 Ps5
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.