Habár reggel már kaptunk xboxos híreket az idei GDC-ről, az imént Phil Spencer is tartott egy előadást, amiben további infókat osztott meg a Windows 10 és az Xbox One közelítéséről. Spencer hangsúlyozta, hogy a játékoknál is céljuk a Windows Universal App Platform előtérbe tolása, ez teszi lehetővé ugyanis, hogy a fejlesztők egyszerre írják meg a játékukat minden Microsoft-platformra, így a Windows 10-re, az Xbox One-ra és a HoloLensre is többek között.
A Microsoft ennek a folyamatnak a részeként a Windows 10-re is kiterjeszti az ID@Xbox programot, ami azzal kecsegtet, hogy a jövőben egy sor olyan indie cím érkezhet, amely egyszerre fut Windowson és Xboxon, ráadásul mindegyik esetében adott lesz a keresztplatformos játék, sőt a Microsoft is bevezeti majd a cross-buy opciót, így nem kell mindegyik platformon megvenni ezeket a címeket. Ezen lehetőségek kihasználása egyébként a fejlesztőktől függ majd. A cég ezeken kívül piacra dob egy olyan adaptert is, amellyel a vezeték nélküli Xbox One kontrollerek használhatók lesznek PC-n.
Akadt néhány játékbejelentés is. Az #IDARB PC-re és tabletekre is megjelenik, míg a Gigantic nevű MOBA Xbox One-ra is elkészül - mindkettő esetében lehet majd keresztplatformosan is játszani. Továbbá a nyáron Xbox One-ra is megjelenik majd az Elite: Dangerous, amibe az összes eddig megjelent PC-s frissítés tartalma be fog kerülni. Fent ennek a játéknak az előzetesét láthatjátok.
Nem most azzal jövünk, hogy HOTAS-on kívül kár mással is nekiállni :P
Jobb lenne PS4-re is, de jobb mint a semmi.
Az lenne a hab a tortán!
Le tudnánk gémelni a "sérelmeinket" :-))))))
Pc-sekkel nyomni! Ráadásul ezt!
És most nehogy azzal gyertek nekem hogy egér meg billentyű!! :-)
Még pár év és ha a Sony nem ilyen irányba törekszik Nintendo lesz belőle.
Ezt bármiféle rosszindulat,és fanboyság nélkül írtam.(amúgy nyugodtan savazhattok elfér rajtam.És a véleményemen nem változtat.)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.