Bár lassan már tele van a padlás a remastered játékokkal, valószínűleg kevés olyan játékszerető ember van, aki ellenezne egy BioShock újrázást, mondjuk a CryEngine 3-mal meghajtva. Hajtás után kiderül, hogyan is festene.
Egy gametime414 nevű 3D művész a CryEngine 3-at használva újraalkotta a BioShock első pár percét, így megcsodálhatjuk, hogyan is festene modern köntösben mindaz, ahogy megtaláljuk az óceán közepén a magányos világítótornyot, ahol aztán végre alámerülhetünk és meglátogathatjuk Rapture-t.
A BioShock első része 2007-ben jelent meg és az Unreal Engine 2.5 egy erősen átgyúrt változatát használta. A CryEngine 3 két évvel később mutatkozott be, de a mai napig használják. Például ez a motor hajtja meg az Evolve-ot és a Star Citizent.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.