A Ubisoft alelnöke, Lionel Raynaud még azt mondta a tavalyi GDC-n, hogy ők egyelőre szkeptikusak a VR-őrülettel kapcsolatban, és véleménye szerint ahhoz, hogy megérje nekik VR-játékokra költeni, legalább 1 millió eladott VR-szemüvegre lenne szükség. Ehhez képest mára megváltozott a cég hozzáállása, és Yves Guillemot vezérigazgató szerint az a tervük, hogy a fontosabb márkáikat átköltöztetik a virtuális valóságba.
Guillemot szerint "hisznek a virtuális valóságban, az ugyanis lehetőséget nyújt a játékosoknak arra, hogy tényleg beleéljék magukat a játékok világába". Elmondása szerint több különböző játék is készül már náluk, amelyek kihasználják mindezt, még akkor is, ha ezek valahol kísérleti projektek: megnézik, mit tudnak kihozni a különböző márkáikból VR-fronton úgy, hogy közben szem előtt tartják a VR-anyagok azon hátrányát, hogy nehéz lehet velük egyszerre huzamosabb ideig játszani.
Guillemot azt is hozzátette, hogy az első VR-játékaik már "az első évben", tehát valószínűleg 2016-ban megjelennek, később pedig rendszeresen érkeznek újabbak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.