Múlt héten rendezték meg az idei QuakeCont, ahol természetesen az idei E3-on leleplezett Doom is jelen volt. Akik otthonról követték az eseményeket, azok csak néhány állóképnek és némi friss, ropogós részletnek örülhettek, a jelenlévők viszont a játék multiplayer módját is kipróbálhatták, igaz, erre hamarosan további kiválasztott szerencséseknek is lehetőségük lesz.
Ez utóbbi kapcsán a GameSpot csapatában több technikai jellegű kérdés is felmerült, amiket közvetlenül a játék producerének, Marty Strattonnak tettek fel.
Stratton elmondta, hogy amikor egy játék fejlesztésébe kezdenek, akkor több ezer olyan döntést kell meghozniuk, amelyek befolyással lehetnek a teljesítményre vagy a játék vizualitására. Az id Software azonban mindig szem előtt tartja, hogy a játék a lehető legstabilabban és a legnagyobb felbontás mellett fusson, így nem is volt kérdéses számukra, hogy a Doomnál az 1080p és a 60fps elérése a cél. Utóbbi azért is nagyon fontos számukra, mert a játékélmény folytonossága meghatározó eleme a játékmenetnek,.
A Doom valamikor 2016 tavaszán jelenik meg, PC mellett PS4-re és Xbox One-ra is.
final fantasy x 60 óra egyhuzamban;) igen egyhuzamban alvás, szarás minden nélkül (cucc nélkül) 2002 ps2.
El is bújok mielőtt levadászol a gyorscélzós egereddel :D
Casual konzol gamer.......
Ennyi, nem több. Azzal a kontrollerrel, amit a kezedben tartasz, sosem fogsz olyan gyors lenni, mint én a pöccre hangolt egér + billentyűzet kombinációmmal, főleg ha épp szétlövöm a segged rakétavetővel, miután körbeugráltalak kétszer. Mi anno Q3-ban így nyomtuk, aztán ha lement a war, akkor lementünk sörözni a haverokkal, és jó eséllyel még be is csajoztunk. Az, amit ma hardcore gamingnek hívnak se több, se kevesebb, mint kapálózás azért, hogy hátha felkap majd egyszer egy szponzor. Csak ahhoz tényleg tudni kell... Inkább csajozzatok, vagy pasizzatok, minthogy ilyesmin menjen a flame. :D
"aki régóta űzi az ipart"
Mint ahogy írtam is:
Régóta űzi az ipart és nem borítja ki az egyensúlyából sem a család, sem a munka, sem a kor vagy technika fejlődése/múlása. Szerintem egyébként definiálhatatlan. Az biztos, hogy ha van szabad pár percem, már kapom elő a mobilt vagy a handledet, ha épp nem otthon vagyok, hogy játszhassak. Mindezt úgy, hogy nem hagyom hogy a szociális élet rovására menjen.
(Értsd, ha van kivel beszélgetni, akkor persze inkább beszélgetek, de ha egyedül vagyok és épp nem a csillagokat bámulom, akkor játszok) :D
És éppen nem érdekel, milyen jelzővel illetnek ;)
De hardcore gamer-nek se mondanám magam így visszanézve, mint ahogy godach írja, hogy az hardcore gamer , aki régóta űzi az ipart ez így nem helytálló szerintem.
Én annak ellenére, hogy baromi sokat játszottam egyik csoportba sem tartozom ezek közül ez is érdekes nem? :)
Szerintem egy hardcore gamer, mindig az marad. Nem tántorítja el sem a meló, sem a család, sem a stílus, sem a platform. Játszik, mindegy hogy min, csak szórakoztató legyen.
Amiről te beszélsz, az szerintem a kocka ;)
, hanem egy kocka kisgyerek akit a szülei tartanak el... ;)
"1080p és a 60fps elérése a cél"
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.