Tegnap végre hivatalosan is lelepleződött a Zombi, az eredetileg Wii U-ra megjelent belső nézetű horrorjáték PC-s, Xbox One-os és PS4-es verziója. 2012-ben még újdonságnak számított, hogy a konzol tabletkontrollerén adhattunk ki bizonyos utasításokat, azóta számos másik cím is átvette a második képernyőben rejlő lehetőségeket.
Nos, a Ubisoft legfrissebb blogposztja szerint ezt a funkciót egyszerűen kukázták a Zombiban. A térkép átköltözött a főképernyőre, bár csak akkor jelenik meg teljes egészében, ha szükségünk van rá. Egy minimális HUD-dal azért meg kell barátkoznunk.
A Wii U-s változattól eltérően az eszköztárunkat is a képernyőn láthatjuk, bár amikor belenézünk, nem áll meg az idő, ami nem kevés feszültséget eredményez.
A fejlesztők finomítottak egy kicsit a belső nézetű mozgáson, a látótér is nagyobb lett. A fegyverfelhozatal két közelharci alkalmatossággal bővült a krikettütőn kívül. Az egyik az ásó, a másik a szögekkel kivert baseballütő.
Sajnos az aszimmetrikus multiplayerről le kell mondanunk: míg korábban az egyik játékos a túlélésért küzdött, addig a másik a GamePaden zombikat küldhetett a nyakába.
A Zombi augusztus 18-án jelenik meg digitálisan.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.