A Gamescomon végre megjelenési dátumot kapott a Remedy ambiciózus projectje, a Quantum Break. A történetmesélés egy teljesen új formáját mutatják be a címben, mivel az eseményeke egyszerre zajlanak majd a játékban, és a hozzá készült élőszereplős sorozatban is. A két narratíva szorosan összefűződik - a sorozatban látott események hatással lesznek majd a játékra, és fordítva. A frissen kiadott trailerben a játék főszereplőjét alakító Shawn Ashmore mesél arról, hogy milyen megformálni úgy egy karaktert, hogy azt egyszerre digitálisan és élőben is el kell játszani.
A videó mellett leleplezték a szereposztást is, melyet alább böngészhettek át. Előbb a színész, utána pedig az eljátszott karakter neve olvasható.
Dominic Monaghan – William Joyce
Patrick Heusinger – Liam Burke
Aidan Gillen – Paul Serene
Courtney Hope – Beth Wilder
Lance Reddick – Martin Hatch
A Quantum Break 2016 április 5-én jelenik majd meg kizárólag Xbox One-ra.
én még mindig azt gondolom hogy ezen a lényeges szempontot áll vagy bukik az egész. ha jól megoldják, kiemelheti a középszerűségből a játékot, ha frusztráló lesz és balga módon lesz megcsinálva akkor sztem bukta.
egyenlőre még nekem marketing fogásnak tűnik...
Bejelenteskor nagyon erdekesnek tunt a jatek de mostanra egyre jobban sullyed a kozepszerusegbe. Egyedul az effekt jo mikor megall az ido.
De még ennek tükrében sem helytálló a "történetmesélés egy teljesen új formáját mutatják be" sor, ahogyan illetik magukat.Ugyanis vannak emlékfoszlányaim
hasonló megoldásokról egyéb játékokban.
Na de majd meglátjuk jövőre nagy sokára.
lesz 2 perc szünet a döntések előtt és elküldjük az sms-t az emeltdíjas számra, hogy mit csináljon az ebadta a tvben?
szóvan én nem szívozni akarok.
csak vagy szövegértelmezési, intelligencia gondokkal küszködök.
vagy félrebeszélnek, hazudnak, nagyot mondanak. ez mondjuk ugyanaz.
bár ha alan wake féle lineáris, az engem egyáltalán nem zavar.
de interaktiv sem lehet.
hát ha Jani itt jobbra megy, de Béla ott balra, akkor most a sorozat merre megy?
vagy ha több Jani ment jobbra, akkor megy a sorozat is jobbra?
ha meg nem epizódikus lesz netán,(ami sztem még mindig hülyeség az iparban) akkor egyrészt pofátlanság, mert igy is régóta várják az emberek.
másrészt meg.. ..hát másrészt ennyi. zavaró, ha nem lehet egybe végigvinni.
"a sorozatban látott események hatással lesznek majd a játékra, és fordítva"
ez akkor lenne igaz, ha interaktív módon változna az egyik a másik hatására, de attól hogy utalni fognak egymásra, még ugyanazon az egyenes szálon halad végig mindkét vonal.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.