A Famitsu interjút készített Yoshinori Kitaséval és Tetsuya Nomurával, amiből több érdekes részletre is fény derült az E3-on bejelentett Final Fantasy VII Remake-ről.
Elárulták például, hogy a játéknak ez a hivatalos és végleges címe, illetve megindokolták azt is, hogy miért több részben fog megjelenni: a Square Enix szerint egész egyszerűen rengeteg munkát jelentene egyben, kellően aprólékosan feldolgozni a teljes epizódot, ráadásul ennek a döntésnek a tartalom is kárát látta volna, és ez esetben csak egy "sűrített" változatot tudnának letenni az asztalra. Habár néhány dolog így is kimarad majd az eredeti címből, lesz cserébe más: Midgarban például olyan helyekre is eljuthatunk, ahová az alapjátékban nem.
A Square Enix külsős stúdióktól is kap segítséget, például a Naruto-játékokat jegyző CyberConnect2 is közreműködik - ez a csapat már a Final Fantasy VII: G-Bike munkálataiban is részt vett. A fejlesztők szerint a CyberConnect 2 sok tapasztalattal rendelkezik akciójáték-fronton, és az átvezetőkhöz is jó érzékük van.
A fejlesztők megerősítették, hogy minden, amit a PSX-es trailerben mutattak, a játék motorjával készült átvezető, illetve gameplay jelenet volt, és egyáltalán nem szerepeltek benne prerenderelt anyagok. Ez a motor egyébként nem más, mint a negyedik generációs Unreal Engine, ami persze nem meglepő, a Square Enix a Kingdom Hearts HD 2.8 - Final Chapter Prologue-nál és a Kingdom Hearts III-nál is ezt használja.
A Final Fantasy VII Remake megjelenéséről továbbra sem tudunk semmit, de az biztos, hogy kizárólag PS4-re készül. A Square Enix szerint az a céljuk, hogy külsőre minél realisztikusabb legyen a játék, azt pedig már most leszögezték, bár adná magát, semmilyen modellt nem vesznek át a Final Fantasy VII: Advent Childrenből. Ahogy a videóból kitűnik, a harcrendszer is felfrissül: habár továbbra is kell taktikai érzék hozzá, jóval akció-orientáltabb lesz, mint eredetileg. A partinknak három tagja lehet, és úgy váltogathatunk a karakterek között, ahogy tetszik.
Csak az bosszant, hogy jövőre vennem kell egy PS4-et is a boxom mellé.
A másik a mellék küldetések, vagy inkább a mellék főellenségek. Na ez a része nagyon jó és igazi kihívás. Ruby-n kívül mindet meg tudtuk ölni, mára már őt is sikerülne a neten fent lévő anyagoknak hála. De ez 2000-2002 környékén szinte elképzelhetetlen volt, mivel nekünk akkor még nem volt internetünk és eszünkbe sem jutott rákeresni suliban.
De a legjobb akkor is az lenne ha mondjuk jövő tavasszal már megkapnánk az teljeset. :D
Egyébként holnap fogom letölteni ps store-ról az FF 7 hd kiadását mert még sosem játszottam vele.Tényleg olyan jó mint azt másoktól hallom?Ha igen akkor számodra miért jó?Személy szerint picit ódzkodok a jrpg-től de a Ni No Kuni és a Crono Trigger behúzott, remélem itt is ez lesz.Nálam ha hangulatos, erőteljes atmoszférája van a világnak már kilóra megvettek.(meg a jó sztori is számít) =)
(bocs)
Ettől függetlenül szerintem itt egy pénzügyi manőverről van szó, hiszen a Witcher 3 ami tele van tartalommal(200 óra)sem szabdalták fel.
A pénz és a mielőbbi megjelenés miatt lesz epizódikus a Ff4.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.