A Star Citizenre 2012-ben kezdett el gyűjteni Chris Roberts és csapata, a Kickstarter-kampányt pedig egyfajta Early Access-modell követte: aki megveszi a játék kezdőcsomagjainak egyikét, már játszhat a kész modulokkal. Az elmúlt három évben döbbenetes mennyiségű pénzt szedtek össze a fejlesztők, tegnap jelentették be, hogy már 100 millió dollárnál járnak.
A pénzt az ígéreteik szerint a fejlesztésre fordítják majd, de arról továbbra sem mondanak semmit, hogy mikor készülhet el a játék. Tény, a Star Citizen óriásira nőtt, nem véletlen, hogy a 65 millió dolláros mérföldkő óta nem is vállalnak be a srácok újabb stretch goalokat.
Azért halad a fejlesztés, épp a minap élesedett az Alpha 2.0 frissítés. Ez Robertsék szerint a játék eddigi legnagyobb bővítménye, többek között ez élesíti a régóta halogatott FPS-modult is.
Én is nagyon várom már, elvégre a legelsők között támogattam, még a Kickstarteren keresztül, de ahogyan a Witcher 3 2x késleletetése, így ennek a megjelenése sem vág földhöz, ha eltolódik 1-2 évet még, csak jó legyen aztán. :)
- Lehet menni mindenhova!
- Oké, és miket lehet csinálni?
- LEHET MENNI MINDENHOVA!
Nem rossz tényleg amit csinálnak, de a No Man's Sky úgy néz ki nekem, mint ami egy nagyon jó játék alapja lehetne, egy tech demo. Érdekel a dolog, de inkább várom a játék következő részét ha lesz. Aztán persze kiderül mi történik még release-ig, és utána.
Kevésbé próbál "realisztikus" lenni, mint az ED vagy SC de eddig jobban is néz ki, mint a kettő... Egyik darabokban, másik repetitív fosch™.
Itt a pilota vagy nem a hajo mint az EVE-ben.
Az a lényeg, hogy mondjuk 2 év múlva mi lesz a különbség a 2 játék között, nem az hogy félkész állapotban melyik tudta gyorsabban kiadni.
bezzeg az elite dangerous mar letett valamit az asztalra (ha nemis valami kiemelkedot) megis mindenki ezt a szr SC -t szajkozza ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.