Egy sasszemű Reddit-felhasználó szúrta ki, hogy picit módosult az Oculus Rift ajánlott rendszerkövetelménye. Korábban két USB 3.0-s port kellett a VR-szemüveg működéséhez, de most már négy USB-csatlakozóra lesz szükségünk (három USB 3.0-s és egy USB 2.0-s).
A szóbeszédeket a gyártó vezérigazgatója, Palmer Luckey sem hagyta szó nélkül. Szerinte a gépigény módosítására azért volt szükség, hogy az Oculus Touch vezérlőt és az Xbox One-kontrollert egy időben tudjuk használni, mivel azonban nem kötelező minden vezérlőt egyszerre bevetni, így sok játékosnak ennél kevesebb USB-port is elég lesz.
A cég nem árul zsákbamacskát, azért is ajánlják a négy USB-portot, mert így senkit nem érhet meglepetés, ha minden kontrollert be szeretne izzítani a Rift mellett. A VR-szemüveg 2016 első negyedévében kerül a boltokba.
a, megnöveli a látóteret, mert ez a 110° nekem még mindig kevés, kicsit olyan mintha egy búvárszemüvegen keresztül szemlélődnék.
b, csökkenti a pixelek közötti hézagot, mert abba még csak beletörődöm, hogy pixeles, de a szúnyogháló effekt zavaró tud lenni.
"Te képes vagy tartani is ezt? :)
Egyébként szimpatikus húzás a részedről mert lenne miből megvenned a gyűjteményedből ítélve,de ezek szerint mégsem szállsz el."
Szerintem fontos tartani az ésszerűség határait, mert a "megengedhetem magamnak" nem jelenti azt, hogy meg is kell vennem. De persze elsősorban ez az ember prioritásain múlik, szóval nem mondom, hogy az hülye, aki 150k-nál többet költ a VR-ra, csak neki magasabb prioritású mint nekem. Sokan nem költenének még ennyit sem rá mint én, mert nem mozgatja meg őket, és ezt is meg tudom érteni. A kérdésedre válaszolva, igen általában tartani is szoktam ezeket a limiteket, persze ez nem azt jelenti, hogy ha 151 ezer forint akkor nem veszem meg, meg néha az is előfordul, hogy idővel magasabbra priorizálok dolgokat és akkor többet is hajlandó vagyok költeni rá, de ahhoz nagy determináltnak kell lennem.
#39: Én a 980ti -t ajánlom, mert nem kerül sokkal többe, de cserébe 20-30%-kal gyorsabb, több VRAM, DX12.1 támogatás, szóval csupa nyalánkság.
1.) Körülölel minden
2.) Követi a fejmozgásod
3.) 3D
4.) 60 Hz helyett a 90 Hz az folyamatosabb mozgást biztosít
Nekem addig kell egy ütős procit, meg egy GTX 980-at is szereznem. :D
Köszi,egyébként most olvastam hogy a Htc Vive valami technológiai áttörést ért el.
Itt a cikk ha érdekek:
"Sokan csalódottan vették tudomásul, hogy a HTC és a Valve együttműködésében készülő HTC Vive VR-sisak az előzetes tervekkel ellentétben mégsem jelenik meg idén decemberben, ugyanis a premiert 2016 áprilisára halasztották a cégek. Most azonban kiderült, hogy nincs okunk szomorkodni, ugyanis egy jelentős technikai áttörést értek el a fejlesztők, ezért látták szükségesnek a halasztást.
A HTC ügyvezető elnöke, Cher Wang a múlt heti Vive Unbound névre keresztelt fejlesztői konferencián árulta el, hogy az új technikai megoldás elég jelentősnek bizonyult ahhoz, hogy emiatt 2016-ra tegyék át a premiert, mivel nem szerették volna, ha a készüléket decemberben beszerzőknek jövő tavasszal újra meg kellett volna vásárolniuk az akkor már teljes funkcionalitással bíró eszközt.
Wang magáról az új megoldásról még nem mondott semmit, ám ígérete szerint a január elején esedékes CES konferencián leleplezik a fantasztikus áttörésként aposztrofált funkciót. Eközben a HTC már kiküldte az új fejlesztői készülékeket."
"150k-nál húztam meg a lélektani határt, annál többet nem vagyok hajlandó költeni erre."
Te képes vagy tartani is ezt? :)
Egyébként szimpatikus húzás a részedről mert lenne miből megvenned a gyűjteményedből ítélve,de ezek szerint mégsem szállsz el.Sajnos én nem mindig tudom megállni, az asszony a visszatartó erő és szükségem is van rá!:D
A fő különbség a mozgáskövetésben van. Míg az OR-t alapvetően arra tervezték, hogy ülve használd, (ezért erősen korlátozott, hogy mekkora területen követi a mozgásod) addig a Vive-ot arra, hogy egy nagyjából 5m x 5m -es területen szabadon mozoghass. Ezt támogatandó van egy kamerarendszer a fejesben, ami figyelmeztet ha valaminek neki akarsz menni.
Én személy szerint nem hiszem, hogy ezt ki fogom használni, de egy érdekes plusz.
Bár még nem tudjuk egyiknek sem az árazását, a pletykák szerint a Vive valamivel drágább lesz mint az OR. Még akár ez is beleszólhat a döntésembe mert én 150k-nál húztam meg a lélektani határt, annál többet nem vagyok hajlandó költeni erre.
Már csak azt nem tudom, hogy az Ocolus Rift-re vagy a HTC Vive-ra tegyem le a voksom, mert míg jelenleg több a célzott fejlesztés az előbbire, addig az utóbbi mögött ott a SteamVR aminek szerintem jelentős szerepe lesz a fejlesztések irányára, valamint szerintem a HTC headsetje jobban is néz ki.
Akkor meg?
"No de akit érdekel az elsők között fogom megvenni öcsémmel és akarok majd egy részletes blogot is írni róla. :)"
Nagyszerű.
Akkor nem veszem meg, köszönöm mester az igazságot.
"rohoghessek egy jot a sok konzumidiota barmon akit jol lehuztak egy rakas penzel."
A káröröm a pszichológia felmérése szerint, megkeseredett életből fakad és az éretlen, beszűkült,irigy emberek frusztrációja.Nem igazán érdekel hogy egy ilyen ember kin nevet és kin nem...
No de akit érdekel az elsők között fogom megvenni öcsémmel és akarok majd egy részletes blogot is írni róla. :)
Szerintem ez a VR csak olyan lesz mint a tábla gép.
Mindenki azt mondta a tábla gépre ,hogy PC-t kifogja váltani.
Nem történt meg csak egy új kategória lett.Ami a telefon és PC határait mosta össze.
Az meg magyar viszonyokat mutat.
A htc konkretan ettol fog tonkre menni.
Ott fog a nyakukon megrohadni a sok legyartott szar.
Az emberek 70%-a okadni fog es nem azert mert retardalt (azt hiszem itt jelentette ki valami gyoker hogy aki rosszul lessz az retard).
Sok barom rohan majd hw venni mert havernal kipobalta es milyen jo ,aztan amikor hasznalja par orat es mar elmult a varazs, jon a fekete leves.
En is alig varom, hogy kijojjenek, rohoghessek egy jot a sok konzumidiota barmon akit jol lehuztak egy rakas penzel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.