Elképesztő mennyiségű érdekesség került ki a napokban a The Divisionről - most a bétáról derültek ki fontos információk. A Uplayről kiszivárgott adatok szerint a bétakliens 26 gigát eszik majd meg a merevlemezünkből PC-n; decemberben pedig az Xbox One-os alfa 23 gigát nyomott, így nagy eséllyel konzolon is hasonló méretekre számíthatunk.
Épp emiatt a Ubisoft úgy döntött, hogy a nyitás előtt (Xbox One: január 28., PC és PS4: január 29.) két nappal már elkezdhetjük tölteni a játékot. Ez nagyon hasznos, hiszen a béta csak január 31-ig, azaz egyetlen hétvégén át tart, és így a lassú nettel rendelkező játékosok sem maradnak le róla.
A végleges változat március 8-án érkezik.
Még mindig HL2-vel példálózol csak nem értem miért. Egyrészt nem adták volna ki a játékot abban az állapotban csak ebbe nem kicsit belerondított az a srác, aki ellopta a játékot az akkori aktuális formájában.
Mindezek ellenére a játék később kijött és ahogy írtam lentebb, páran letették tőle a hajukat. Ehhez képest az Ubi nem először akarja eljátszani azt, hogy egy két-három évvel korábbi fejlesztői videóval szépen beköszön, majd az évek múlásával a halál nemesebbik szervére degradálja a játékot. Ez azért nem jellemző másoknál ilyen mértékben csak náluk.
Te vagy az aki csúsztatsz mindenfelé és más cégek példájával akarod tisztára mosni az Ubisoftot, mintegy tudomást sem véve az elkövetett dolgairól.
"Én nem tudom, milyen lesz a Division, a BF nekem tetszik, mert eléggé eltér a BO3-BF4-Destiny vonaltól. Tény, hogy most parkoltatom a címet, amíg nem jön új tartalom, de ez nem azt jelenti, hogy ne lépnék be néha pár órára."
Te is tisztában vagy azzal, hogy az új Battlefrontról beszéltem, nem a Battlefieldekről. Innentől pedig engem igazol a dolog. Mennyi tartalom is van benne, ami hosszútávon lekötné a játékosokat? Mekkora innovációval is szolgált nekünk a játék? Ha esetleg azzal merészelnél előhozakodni, hogy de hát neked teccik, akkor azt tudom rá mondani, hogy magasról teszek rá, mivel a saját, egyéni példáddal ne akard már egy játék tartalmatlanságát megmagyarázni.
"Egy mmo-nál nyilván bukás lenne, ha nem lenne benne elég tartalom"
Bitang jó meglátás, az Evolve mond valamit? Nem csak a DLC-k miatt bukott ám és a BF-et (tudod melyiket ugye?) is csak a hatalmas Star Wars hype és a grafika tartja meg. Egyelőre.
"Amúgy olyan vagy, mint egy marketinges, csak a másik irányba."
Hát persze. Mert ugye nekem írták már, hogy minek védem egy cég olyan játékát, ami várhatóan a legjobb esetben is középszerű lesz igaz? Hát persze, hogy nekem ;)
De elég elolvasni ezt a mondatod -> "Egy mmo-nál nyilván bukás lenne, ha nem lenne benne elég tartalom, bár a Manhattan 1:1 még így is rendkívül ambíciózus projekt." És még én vagyok marketinges :D
A Valve-vel előjönni nem mond semmit. Jusson el a tudatodig az, hogy minden fejlesztőnek vannak melléfogásai. De nem ennyi és nem ilyen hányinger minőségben. Mellesleg a Valve letett valami "kis" dolgot az asztalra a Half-Life 2-vel, amit az Ubi eddig rohadtul nem tudott egyik játékával sem.
Szóval még mindig ott tartunk, hogy valamivel alá kellene támasztanod azon állításod, miszerint az Ubi nem az a cég, aminek tartják az emberek és nem olyan vérgyenge érvekkel, hogy előhozakodsz más cégek 12 évvel ezelőtti (!) melléfogásaival annak érdekében, hogy tompítsd az Ubi belterjes baromságait és folyamatos átejtéseit.
Szerinted mennyi idő kellett a Battlefrontban, hogy lássuk, kevés a kontent? Néhány óra alatt kiderült.
Ha valaki beletol a bétába 10-20 órát, és nem derül ki neki, hogy kevés, akkor talán nem is olyan kevés.
"Nem értem miért mentesítené bármiben is az UBI-t, hogy a Valve is geci?"
Nem mentesíti, én csak arra reflektáltam, hogy nem az UBI sajátossága, hogy a marketing elszakad a valóságtól. A valve esete egyébként sokkal csúnyább volt, mert ott maguk a fejlesztők hazudtak és nem egy olyan csoport a cégen belül, aminek az a dolga, hogy hazudjon. (Most a marketingesek biztosan felszisszennek, de azért tudjuk, hogy a reklámokat nem mindig szabad komolyan venni - nem csak a játékiparon belül).
"HL2 és nem félkészen adták ki a játékot,ahogy a ubi szokta..."
Melyik volt félkész, az AC: Syndicate vagy a Far Cry 4? Esetleg a Vailant Hearts?
Ad ki olyan játékot is, amin még lehetett volna dolgozni. Ki nem? Csúsztatsz össze-vissza.
Jól is néznénk ki, ha a játékosok igényeit a béta során akarnák felmérni.
Én nem tudom, milyen lesz a Division, a BF nekem tetszik, mert eléggé eltér a BO3-BF4-Destiny vonaltól. Tény, hogy most parkoltatom a címet, amíg nem jön új tartalom, de ez nem azt jelenti, hogy ne lépnék be néha pár órára.
Egy mmo-nál nyilván bukás lenne, ha nem lenne benne elég tartalom, bár a Manhattan 1:1 még így is rendkívül ambíciózus projekt.
Amúgy olyan vagy, mint egy marketinges, csak a másik irányba.
Végül még annyit említenék, hogy lehet az UBI-t gyűlölni, de akkor mi a helyzet a Valve-el, akik a Half-Life 2 megjelenése előtti napokon is azt mondták, hogy minden oké, aztán amikor Anonymus kiszórta a játék jelenlegi állapotát a netre, akkor vallották be, hogy tényleg ennyi van és eltolták a startot egy évvel. És ott ugye a MI-ről is ment a vakítás, hogy így reagál rád, meg úgy, aztán kiderült, hogy az egész demó scriptelve volt.
De az UBI a foscég, mer becsapja a zembereket. :-D
Töltse le a halál!!..ahogy az első gameplay (vagy mi volt az kitudja) tetszett úgy megutáltatták velem,szarrá lett butítva az egész!-én tuti hogy nem nem veszem meg még leárazva sem.
Másfél hónappal a megjelenés nyílt lapokkal játszanak :DD
Akarod mondani, hogy rákényszerültek arra, hogy a béta fázis előtt beismerjék a tartalmi nyisszantásokat. Tudod te mekkora szarviharba került volna a Ubisoft ha nem ismer be semmit és ezt a bétában résztvevőknek kellene világgá kürtölnie? Akkorába, hogy le se bírják nyelni.
Amúgy se húzhatták volna már jobban, hogy bejelentsék, hogy DLC-re vágták a játék egyes részeit.
A három nap meg lófaszra sem elég, egy MMO játék általában hosszútávra készül és ennek tesztelésére nagggyon kevés ez a három nap. Ott az Overwatch, annak sem három nap volt összesen a bétája, sőt, még mindig tart, itt egy elég friss cikk erről:
http://www.gamestar.hu/overwatch-februarban-folytatodhat-a-beta.html
De említhetném a GW2-őt is, ott sem három nap volt a béta.
Az Ubinál valahogy kurvamód nem érzem azt, hogy a leendő vásárlók/játékosok igényeinek a felmérése miatt lenne béta, inkább tűnik egy afféle marketingnek, hogy nesztek, játsszatok három napot, érdemi fejlesztés már úgysem lesz másfél hónappal a megjelenés előtt.
Azonban van ám példa az Ubisoft Division címéhez kísértetiesen hasonló játék béta tekintetben, úgy hívják, hogy Battlefront. Hány béta fázis is volt és hány napig tartott? Kb nem arról szólt az egész, hogy felcsigázzák az embereket pár röpke nap alatt, aztán meg mikor kijött a játék mindenki fogta a fejét, hogy ENNYI?
Mernél velem fogadni, hogy itt is ugyanaz fog lejátszódni, mint a BF-nél? Hogy nem a fejlesztői innováció végett engednek embereket játszani, hanem kizárólag marketingfogás céljából? :)
Amúgy mit keresel a játékban, amire három nap nem elég?
Ettől függetlenül még mindig nagyon rövid ez az idő egy bétának, más online játékoknál több forduló is van, és nem napokkal, hanem hetekkel/hónapokkal számolnak.
Tudod nagyon jól, mire célzok ;)
PS+PC: 29-31 (3 nap)
...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.