Saku Lahtinen, a Quantum Break art direktora az Xbox Achievementsnek adott interjújában elhintette, hogy a stúdió következő játékánál is mindenképpen maradnak a TV-sorozatok által ihletett epizodikus történetmesélésnél.
A Remedy az Alan Wake-kel hozta be ezt a fajta rendszert. Ott az epizódok végén stáblistát kaptunk, és a fejezetek elején egyfajta összefoglalót nézhettünk végig a korábban történt eseményekről. A Quantum Breakkel a finnek emelték a tétet, hiszen élőszereplős jelenetek tagolják a játékot.
A srácok immáron megtanulták, hogyan dolgozzanak együtt a valódi színészekkel, akik a hangjukat, arcukat és a mozgásukat is adták a karakterüknek. Lahtinen gyanúja szerint a fejlődés nem áll meg az aktuális projektjük után sem, a csapat következő játéka is ilyen rendszert használ majd, amit szeretnének még tovább finomítani.
A Quantum Break április 5-én jelenik meg.
Ugyan így vagyok ezzel! :)
Az előző részek tartalmából... és máris emlékszem a kis fél perces összevágásból, hol is hagytam abba.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.