Most, hogy nyakunkon a Batman v Superman premierje, vessünk egy pillantást a legutóbbi Superman-játékra - amely végül el sem készült. A Rogue Squadron-sorozatot és a Lairt is jegyző Factor 5 fejlesztéséről először 2008-ban, aztán 2009-ben írtunk, és az eredeti tervek szerint a 2006-os Superman Returns című mozi folytatásának a játékváltozata lett volna.
Igen, az eredeti tervek szerint, ugyanis a film mögül még hamarabb kifaroltak a készítők, és a Factor 5 saját adaptációként folytatta a munkálatait. A projektnek végül a játékot kiadó Brash Entertainment bezárása vetett véget: a cég a licencelt játékok gyártására igyekezett üzletet építeni, a drága licencköltségek, a gyenge minőségű fejlesztések áradata és a 2008-as válság azonban együtt megtették a hatásukat.
A Blue Steel kódnéven futó Superman-játék egy nyitott világú cím lett volna, és több ikonikus főgonoszt is felvonultatott az Acélember világából. A játék egyik legszórakoztatóbb játékeleme lehetett, hogy hősünkkel nemcsak szabadon cikázhattunk volna Metropolis felhőkarcolói között, de egy-egy csata közben felkaphattuk az ellenfelünket, és átrongyolhattunk vele az épületeken. A fenti videóban gameplay jelenetek is akadnak, ez is szerepel köztük.
A Blue Steel PS3-ra és Xbox 360-ra készült, de a Factor 5 önszorgalomból a Wii-re is fejlesztett volna egy verziót, annyira kedvelte a konzolt. A csapatnak ez volt az egyik utolsó projektje, 2009-ben zárta be az amerikai, és 2011-ben a német részlegét.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.