Borsos áruk ellenére rendkívül nagy volt az érdeklődés az Oculus Rift és a HTC Vive iránt, érthető, hogy kis híján népfelkelés tört ki, amikor homokszem csúszott az előrendelőket kiszolgáló gépezetbe.
Az Oculus Riftet március 28-án kezdték el kiszállítani a játékosoknak, és ugyan már ahhoz is nagyon gyorsnak kellett lenned, hogy az első sorból várhasd a szemüveg érkezését, az Oculus a minap bevallotta, még így is lehet csúszásra számítani.
A gyártó e-mailben írta meg néhány vásárlójának, hogy nem várt alkatrészhiányba futottak bele, ezért nem mindenki kapta meg (illetve kapja majd meg) időben a Riftet, a szállítási időpont pontosításáról pedig április 12-ig tájékoztatni fogják az érintetteket. Az Oculus kárpótlásként átvállalja a szállítási és kezelési költségeket, ennek előfeltétele egy április 1-ig leadott rendelés.
A HTC Vive esetében egészen más probléma okozott zűrzavart. A Vive előrendelőinek egy része először április 1-jén lepődhetett meg, amikor arról kapott értesítést, hogy nem sikerült megterhelni a bankkártyájukat a VR-szemüveg árával. Mint kiderült, ennek egy technikai hiba volt az oka, a gond csak az, hogy a HTC nem lépett időben, a rendszere pedig automatikusan törölte az érintett Vive-rendeléseket.
A HTC azóta kiadott egy közleményt, amelyben arról ír, hogy már dolgozik az ügy megoldásán, és azon, hogy mindenki időben hozzájusson a Vive-jához.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.