Habár a múltkori fejlemények miatt azt hittük, maga a Ubisoft fogja elkészíteni az 1666: Amsterdamot, erről szó sincs: Patrice Desilets és a kiadó a minap kiadott egy közleményt, amely szerint sikerült megállapodniuk, és Desilets visszakapja a projektet.
Desilets a THQ Montrealnál két évet dolgozott a játékon (fent meg is nézhettek belőle egy új képmontázst), és állítólag szerződése volt az azóta csődbe ment kiadóval, hogy jöjjön bármilyen baj, végül az övé lehet a játék. Miután a Ubisoft felvásárolta a stúdiót, lelőtte a munkálatokat, Desilets viszont nem kapott semmit, így beperelte a céget. A megegyezés részeként ő is eláll a pertől.
Hogy mik Desilets tervei az 1666-tal, azt nem tudjuk pontosan. Az biztos, hogy az úriember most az új játékára, az Ancestors: The Humankind Odyssey-re fókuszál, és azt is kifejtette már korábban, hogy egy kis indie csapatnak, mint amilyen az övé is, az 1666 túl nagy falat lenne, legfeljebb epizodikus formában tudná elképzelni a megjelenését.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.