Abban egyetérthetünk, hogy a The Climb gyönyörűen néz ki, elvégre a CryEngine legfrissebb verziója dübörög alatta. Viszont ha tériszonyod van, mindenképp kerüld el, mert a magasságoktól szédülni fogsz.
A The Climbbal a Crytek célja az volt, hogy hitelesen visszaadja a sziklamászás élményét, eddig még nem sok játékban csimpaszkodtunk egy kis kiszögelésen több száz méterrel a föld felett. A VR-headsetek korában az élmény nagyon is zsigeri, de itt legalább nem lesz baj, ha hirtelen lepottyansz a hegyről.
A játékban olyan masszív sziklaormokat mászhatunk meg, amiket a valóság ihletett. Többek közt megfordulunk a Grand Canyonban és az Alpokban is.
A The Climb már elérhető Oculus Riftre, itt a launch trailer:
Régen milyen volt egy játék? Ált vagy 2 pixelból vagy abból sem csak szövegből. Azóta kimásztunk a barlangból és van fasza 3D-s grafika. Most ez már kevés jöna következő szint a VR. Senki nem tart kést a nyakadhoz, hogy most márpedig részt veszel ebben. Nem kötelező.
A játékélmény kitolása itt a lényeg. Horror játékokban nagyon para tud lenni, hogy már nem csak elképzeled hogy ott vagy hanem "valóban" ott leszel a sötét folyósokon és parázol. Rettentő nagy élmény tud lenni ha jól meg van csinálva a dolog. Az is igaz hogy ennek ára van (de hát a "luxus" már csak egy ilyen dolog)
Lehet kezdek befásulni, de azért picit azt érzem sz*r világ jön unokáinkra, mikor (vmi online cikk írta) vki azért nem mer nyaraláskor bemenni egy utcába, mert előtte nem járta be streetview-al...
(Viszont nem lesz VR-em, szóval így jártam.)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.