A Hard Reset Redux pénteken jelent meg PC-re és Xbox One-ra, holnapután pedig PS4-en is megvásárolhatóvá válik. Habár a felújított változat hozott magával tartalmi kiegészítéseket is, nem meglepő módon a legtöbben a játék grafikájára voltak kíváncsiak, ebben a tekintetben pedig hagy némi kívánnivalót maga után a cím.
Ahogy azt a fenti videó is bizonyítja, a Redux-verzió esetében az ambient occlusion, a fény- és részecskeeffektek és a textúrák is elmaradnak az eredeti játéktól a minőségüket tekintve, a Redditen már meg is jelent egy beszélgetés, amiben a különbségeket ecsetelik.
Azonban a teljes kép kedvéért érdemes megjegyezni, hogy a Flying Wild Hog közleményben reagált az összehasonlításokra, és igyekezett megmagyarázni a butítások (vagy legalábbis butításoknak vélt változtatások) okát. Mint írják, hogy a Hard Reset Redux a motorjuk legújabb változatát használja, amiben már SSAO-t (screen space ambient occlusiont) alkalmaznak, és az utólagos élesítést is levették a textúrákról.
Elmondásuk szerint így mozgásban sokkal jobban néz ki a játék, és összességében javul a teljesítmény is, más kérdés, hogy a statikus képeken, illetve állóhelyzetben rosszabbnak tűnik az élmény. Azt is megjegyezték, hogy a fény- és részecskeeffekteket nem szándékosan variálták meg, ott bugról lehet szó.
Nagyon látszik a játékon, hogy egy kicsi, pénztelen csapat heggesztette anno, szerencsére a Shadow Warrior már minőségi ugrás volt.
Sajnos manapság mindenhol ezt látom, hogy rosszabbul néz ki a felújított mint az eredeti. Ezt szörnyűnek tartom, de legalább itt meg volt jelenítve az is, hogy viszont kb. kétszer olyan gyorsan fut tőle a játék.
A valamit valamiért elvet értem, csak kár, hogy übererős gépeken nem lehet visszatenni a maximális látványt :(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.