A Dark Seas Interactive még 2013-ban kalapozta össze a pénzt a Kickstarteren a Road Dash szellemi utódjára, ám akkor még úgy tervezték, hogy 2014 augusztusában játszhatunk a Road Redemptionnel. Ebből végül nem lett semmi, a srácok további két évet dolgoztak a projekten.
A stúdió ma megerősítette, hogy a motoros versenyjáték október 15-én landol PC-n, Macen és Linuxon, míg a PS4-es és Xbox One-os változat 2017. január 15-én élesedik.
És mi az oka a csúszásnak? Ian Fisch, a játék designere szerint semmiképpen nem akarnak középszerű alkotást kiadni a kezeik közül, példának az Armikrogot és a Mighty No. 9-et hozta fel. Ezek is roppant ígéretes játékok voltak, de nagy volt a fejlesztőkön a nyomás, és túl sok platformra hozták ki őket - meg is lett a böjtje. A Dark Seas srácai ezért is kukázták az előző generációs változatokat.
Várok egy igazi road rusht de ez losz.r.
Ps1-én a 3D-t rengeteget toltam. Nem érte az EA miert nem frissítette mar ezt a jatekot.
Ez a veszély nem áll fent. Ez nem éri el a középszerű színvonalat. Valahol a hulladék és a harmatgyenge között van.
Az nem 2017 akar lenni? :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.