A rossz hír után jöjjön valami jó is: nem sokkal azután, hogy bejelentették a The Last Guardian sokadik csúszását, a rajongók egy előzetessel vigasztalódhatnak, amely a Gamestop Expo apropóján debütált.
Szóval a Team ICO új játéka mégsem jelenik meg októberben, a hét elején érkezett bejelentés szerint csak december 6-án csaphatunk le a PS4-exkluzív fejlesztésre. A készítők most egy új előzetessel vigasztalnak bennünket, ez lenne az:
Update! A trailerrel párhuzamosan a külföldi sajtó előzetesei is megjelentek a játékról, a Polygon gameplay videót is készített az általuk kipróbált demóról:
Én még mindig nem értem, hogy miért tartják sokan (te is) csúnyának. Elfogadom, de nem értem meg. A Witness sem a realizmusra ment, mégis gyönyörű. Ez meg a 2008-as Prince of Persia-ra hajaz leginkább, ami szintén szemkápráztató volt szerintem. Nem grafikailag, hanem művészileg. (Hozzáteszem, 8 éve azért még úgy is szép volt.)
Ui.: Azzal a lepattanó cuccal meg mi a gond mégis?:D
#26:
Szivesen, máskor is !
A gameplayben undorító a kamerakezelés, a grafika ósdi (rettentően ronda) és a játékmenet sem valami izgalmas. 5.32-nél hogy lepattan a dögről az a cucc, nagyon demo hatása van xD Tuti jegelték ezt a játékot pár évre.
Amugy a Sony tuti azert csusztatja mindig, mert nem merik kiadni ennyi ev utan.
Ugyanaz mint az eddigiek, csak máshogyan osszevagva...
Szerintem ipari bukta lesz a jatek.
"Jó munkához idõ kell,.."
Ja ezzel nincs is baj, csak akkor ne jelentség be több 7 évvel a megjelenés előtt a játékot.
Játszottam egyébként az Ico-val meg a Shadow of the Colossus-al. Ico tetszett nagyon, a Shahow-nak a játékmenete annyira nem jött be (összességében így is jó játék). Egyik sem 10 órás. Ico kb 3-4 óra volt, max 5. SotC kicsit hosszabb..
Itt ugyanazt a 20 percet látjuk, meg még van egy ~2 perces trailer. Ez alapján rövid játék lesz (amivel nincs is baj, csak ne $60-t kérjenek érte). Persze lehet, hogy most kivételes visszafogta magát a Sony a marketinggel és direkt nem mutat sokat.
"Egyébként igenis vannak játékok, amik lassan érkeztem meg, mégis jól sikerültek, pl. Prey (az első), TF2, vagy éppen Diablo III."
Nem az a baj, hogy sokáig tart a fejlesztés. Az a baj, hogy láthatóan szenvednek vele. Amiket te felsoroltál időközben sokat változtak, ezért tartott sokáig a fejlesztés. Itt a 2009-es és a 2015-ös trailer kb ugyanaz, látszólag semmi változás nem történt a játékban. Néhány hónappal a megjelenés előtt döntöttek úgy, hogy még dolgozni kell még rajta. Ebből lett 5 év csúszás. Ez minden csak nem biztató.
Remélem jó játék lesz, de nem sok jel utal erre. Csak kevés gameplay-t láttunk, az is csak a játék legeleje. Eleve nem sok mindent mutattak. Fumito Ueda se tudom mennyit számít. Több mint 10 éve nem adott ki játékot.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.