Kipróbálható változatot kapott a ReCore

Link másolása
Harmincperces kipróbálható verzió érkezett a ReCore-ból, mely mind PC-re, mind pedig Xbox One-ra elérhető. Ha lejár az idő, mentéseinket és achievementjeinket átvihetjük a teljes változatba.

Szeptember közepén jelent meg a Armature Studio által készített ReCore, mely a tapasztalt fejlesztők és a biztató előzetesek ellenére elég megosztóra sikerült. Ennek ellenére biztosan sokan kíváncsiak a Mega Man dizájnerének, Keiji Inafunénak a produktumára, így nekik jó hír lehet, hogy a Microsoft elérhetővé tett egy kipróbálható változatot a címből.

A próbaverziót az Xbox vagy Windows Store-ból érhetjük el, a letöltés után pedig 30 percen át nyúzhatjuk a játékot. Ha ezután úgy döntenénk, hogy megvásároljuk a címet, akkor az összes mentésünk és achievementünk megmarad.

16.
16.
RangerFox
#13: És még csak nem is játszottál vele ezek szerint.
15.
15.
DON GONDOCS
#13: Pedig ahogy észrevettem az 5 kampányába több új ellem került mint az előző részekbe összesen.
14.
14.
kopic
Vagyis arra vonatkozott.
13.
13.
kopic
Forza az tenyleg jo szokott lenni. Halo 5-t meg Max multiban dicserik, sztori tekintetében eddigi leggyengébb lett ezt rengeteg forumon, tesztben olvastam, ez szamomra eleg nagy csalodas mert én mindig is a kampánya miatt szerettem a Halo sorozatot.
De amugy az uj címekre ertettem a #11-es kommentem.:)
12.
12.
kastorhun
#11: A Forzákat eléggé ütősnek szokták mondani, no meg az új Halot is dicsérik.
11.
11.
kopic
#9: MS-nak ebben a genben nagyon nem megy a minőségi exkluzívok készítése. Eddig egyedül Ryse, SO lettek faszák szerintem, de sajnos azok sem robbantottak kasszát.
10.
10.
dcba
#1: Nem csodalom, amilyen reteknek nez ki :)
9.
9.
tsulok
#7: Ha már 500k közelében van akkor az már jól jártak szerintem. Viszonylag alacsony volt a költségvetés, marketing gyakorlatilag nulla, valszeg sokan digitálisan vették. Nem hiszem, hogy milliós eladásokat várt ettől a MS.

Igazad van am, azt hiszem erről beszéltünk is korábban. Semmi értelme nem volt most kiadni. Épphogy kijött és azóta már megjelent a Froza, nyakunkon a GeOW, meg a nagy 3rd party címek. Senkinek sem hiányzott volna. Jövőre februárban jön a Halo Wars 2, meg valszeg májusban a Scalebound. Egy márciusi megjelenés teljesen jó lett volna.
8.
8.
Mortis
Keiji Inafune neve nemsoká szitokszóvá válik gamer körökben, ha így folytatja.
7.
7.
kopic
Szerintem meg fel milla sem ment el belole. Várható volt, hogy siralmasan fog teljesíteni.
Amugy ha fel evvel eltoltak volna kiadását, akkor ez idő alatt osszes bugot, hibat kijavitanak, vagyis tökéletesre csiszolják, azzal siman kapott volna 8 pontokat, de a Mikrofosnak minden aron eroltetnie kellett hogy mar pedig ha fúj, ha szakad szeptemberben megjelenik.
5.
5.
zozo76hun
nem 60 percesek a preview-k?
3.
3.
anarchoid
#2: microsoft sajna xbox one -ra igy ad ki demokat 30percig jatszhato elite, subnautica stb ;( szal nincs koze a jatek hosszusagahoz
2.
2.
Harminc perc? Nem vagyok örök elégedetlen, de szerintem ez nagyon karcsú. Ennyire rövid lenne a játék?
Tudom, hogy régen sem voltak túl tartalmasak a demok, csak azoknak bármikor újra nekifuthattam, fél órában meg örülök ha lezúzom a beállítást, meg valami tutorial szerűséget.
1.
1.
Hunszi
Úgy tűnik nem fogy...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...