A Titanfall 2 producere, Drew McCoy a Stevivor magazinnak elárulta, hogy mivel a PS4 Pro teljesítménye nagyobb az eredeti PS4-énél, ezért sokkal simábban érhető el a 60fps a novemberben érkező konzolon. A korábban ezt a framerate-et dinamikus felbontásskálázással tartották - még Xbox One-on is -, de PS4 Prón ritkábban kell ehhez az eszközhöz nyúlniuk.
McCoy megjegyezte, hogy a shooter nem natív 4K-ban fut majd a gépen. "Meg lennék lepve, ha egyhamar natív 4K-ban futnának az AAA-kategóriás játékok" - fogalmazott a szakember, és utalt rá, hogy mindez "elképesztő feldolgozási teljesítményt" követel meg.
A felbontáson és a képfrissítésen kívül van még más is a fejlesztők tarsolyában. Jobb minőségű árnyékoknak és részecskeeffekteknek örülhetünk, de a HDR-támogatást nem említették köztük.
A PS4 Prón előcsalható fejlesztéseket már alapból tartalmazza a Titanfall 2, nem kell külön patchet letöltenünk hozzá.
A Titanfall 2 október 28-án érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re. Fentebb új képeket találtok a játékról.
A Titanfall nem az a játék amit 4k-ban akarnék nagyon játszani.Inkább TR illetve a sztori-orientált,vagy rpg játékoknál fogok örülni a felskálázott 4k-nak, ahol nem érdekel hogy 60 fps helyett 30fps-el fut a játék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.