A sztorit már ismerjük: a Ubisoft úgy gondolta, ráférne némi polírozás a The Divisionre, ezért soron kívüli hibajavításba kezdett, ezzel együtt pedig elhalasztotta az új DLC-k érkezését. A Survivalnek például a nyáron kellett volna megjelennie, ehhez képest csak a télen fog, a Last Stand pedig valamikor a jövő év elején várható.
A Survival egy opcionális, PvE-ben és PvP-ben is játszható túlélőmóddal bővíti ki a játékot, amelyben 24 játékosnak kell... izé, túlélnie. A túlélősdi helyszíne ugyanúgy New York, a játékosoknak pedig az a feladatuk, hogy megfertőzött karakterükkel eljussanak a Dark Zone-ba, és ellenszert szerezzenek a betegségükre.
Mindenki egyetlen pisztollyal és kezdő felszereléssel indul majd, a játékosok dolgát pedig nemcsak az ellenséges frakciók nehezítik, hanem a zord időjárás és az alapvető fiziológiai szükségletek is. Innunk kell, különben csökken az éberségünk és rosszabbul fogunk látni. Együnk, mert lassabban regenerálódunk, és gyűjtsünk gyógyszereket, mert azzal korlátozottan, de mérsékelhetők a fertőzés tünetei. A legjobb, hogy most már az sem mindegy, milyen kabátot vagy sálat viselünk, mert nem mindegyik melegít fel rendesen, ha pedig nem melegedünk fel rendesen, akkor megfagyunk, és meghalunk. Így megy ez.
Szerencsére a lakásokba is bevackolhatjuk magunkat és a meggyújtott hordók mellé is beállhatunk, hogy rendbe hozzuk magunkat. Innentől már könnyű elképzelni, hogyan zajlik a játékmenet: két óránk van arra, hogy a lehető legjobb cuccokat kaparjuk össze és megszerezzük az ellenszert, különben vége a játéknak. Ha PvP-ben játszunk, a többi játékos külön veszélyt jelent ránk, de PvE-ben sem leszünk egyszerű helyzetben, hiszen az értékes kiegészítők és erőforrások ritkák, óriási lesz a verseny értük.
Azok a PC-sek, akik november 3. előtt vásároltak szezonbérletet a játékhoz, már most nyúzhatják az új játékmódot a tesztszervereken, a többiek az 1.5-ös frissítéssel együtt számíthatnak az újdonságra. Kivéve a PS4-esek: nekik egy hónapot kell várniuk rá.
Azt elfelejtettem írni, hogy a 1.4 újra balencolta a játékot. Könnyebb lett, de élvezhetőbb. Most már, hogy nem egy tized másodperc alatt darál be egy mob és nem olyan könnyű kihalni ha hátulról bejön egy shotgunos.
Eddig a season pass számomra nem nagyon érte meg. Remélem most változni fog a véleményem. Mindent meg lehet szerezni season pass nélkül is. Az underground gearből mindent meg lehetett szerezni a dlc nélkül is. Nem azt mondom, hogy ez baj, de a pénzemért ne egy végtelen loop-ot kapjak már.
Nagyon sokat javított 1.4 patch. Nekem csak egy nagy kérdésem van... mi az istenért kelet várni ennyit? Nem lehetett volna megcsinálni nyár elején. Végén még sokkal több játékos maradt volna. Természetesen még mindig van glitch és bug is. A hackerek eddig elkerültek. Engem a glitcherek találtak meg ameddig lehetett használni az egy millió feletti sebzést.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.