A DiRT 4 a tegnapi bejelentés szerint átmenet lesz a keményvonalas DiRT Rally és szórakoztatóbb, kisebb kihívással kecsegtető DiRT Showdown között. Ez lényegében abban ölt majd testet, hogy aki tényleg valósághű vezetési élményre vágyik, az a DiRT Rallyban megismert modell továbbfejlesztett változata jóvoltából kóstolhat bele a versenyzésbe, míg akik inkább csak kikapcsolódnának és körözgetnének, azok is megkapják a saját beállítási lehetőségeket.
A játékban egyébként több mint ötven csodaszép járgány kap majd helyet, köztük olyan ismert szörnyekkel, mint a Ford Fiesta R5, a Mitsubishi Lancer Evolution VI, a Subaru WRX STI NR4 vagy az Audi Sport quattro S1 E2. Ez az első alkalom, hogy kamionok, buggyk és ralikrossz gépek is terelgethetőek lesznek, így nem meglepő módon a DiRT 4 lesz a FIA World Rallycross Championship hivatalos játéka. Utóbbi versenyeket olyan helyszíneken vívhatjuk majd meg, mint Montalegre, Lohéac Bretagne, Hell, Holjes és Lydden Hill. A sima raliversenyek Ausztrália, Spanyolország, Michigan, Svédország és Wales gyönyörű vidékein fognak zajlani, míg a buggykat felvonultató Landrush módban Kalifornia, Nevada és Mexikó helyszíneit látogatjuk majd meg.
A lazább hangvételt kedvelők a karrier mellett többek között a Joyride módba is belekóstolhatnak, de lesznek majd állandó kihívások is, továbbá komoly online tornákat is ígér a Codemasters.
A DiRT 4 június 9-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Ez pedig hozza a kötelezőt: új tartalom a régi körítéssel. És én pontosan ezt várom tőle. Mégis, mit kéne hoznia egy NEGYEDIK résznek? Miféle újítás kellene a mára csiszolt formulába? Egy dirt játék maradjon ízig végig dirt! (a pályagenerátor pl érdekes kísérlet, de ennyire primkón megvalósítva kb értelmetlen)
StevenSan: jah, a DR kihúzta a CM-et a csávából, sőt meggazdagodtak - MAJDNEM! :DDD Ritkán látni ennyire naív embert gémer fórumon. Amúgy nincs azzal gond, hogy te a szimulátorosabb játékokat kedveled, de a CM alapvetően _NEM ILYENEKET FEJLESZT_, a DR egy kísérlet volt, attól még hogy a csekély bekerülési költséget nagyjából visszahozta (régi engine, rengeteg asset újrahasznosítva), nem fognak végleg elmenni ebbe az irányba, még akkor se, ha ezt te személyes sértésnek veszed :D (pláne, hogy nem egy játékon dolgoznak)
Szerintem csináljanak mindenfélét, folytassák a "frencsájzaikat" - mindet.
Najo, a GRID2 féléktől megkímélhetnek, bár az Autosportal szépen korrigáltak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.