Hogyan dobj be egy hajdan híres, mára megkopott világmárkát újra a köztudatba? - címmel tartott mesterkurzust az új nokiás csapat a napokban. A feladat tényleg nem volt egyszerű: a finn cég hosszas hányattatás után visszatér az okostelefonos piacra és merész terveket szőve globális rajtot szeretne venni - pont a legendás márka segítségével.
A feladat nem volt egyszerű: a hőn áhított vásárlóbázis ugyanis nem (csak) a tech blogokat folyamatosan fürkésző fanatikusok szűk rétegéből kell álljon, hisz már az első androidos sorozat specifikációiból és árazásából is egyértelmű, hogy a márkát licencelő új csapat igazi néptelefont szeretne csinálni. Ilyen széles, különösebben nem is differenciált célcsoportot a megfelelő üzenettel elérni elképesztően nehéz (vagy rettentően drága), amennyiben a cég nem akar sok százmillió dolláros globális marketingkampányt indítani, akkor valamilyen ötletes húzásra van szükség.
Nagytestvérünk, a HWSW a helyszínről közvetíti az MWC újdonságait: cikkükben részletesen olvashatsz a visszatérő 3310-esről és a Nokia új okostelefonjairól is!
https://cdn.meme.am/cache/instances/folder726/60956726.jpg
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.