DOTA 2 - telefonszám kell a rangsorolt meccsekhez

  • Írta: fojesz
  • 2017. április 24.
  • Letöltés
Link másolása
Fontos frissítés érkezett a DOTA 2-höz a napokban. A javítás legdrasztikusabb változtatása, hogy telefonszámhoz köti a rangsorolt meccsek játszását, a Valve így szeretné elejét venni a visszaéléseknek.

A múlt héten érkezett meg a DOTA 2 legújabb frissítése, amely fontos változtatást hozott magával: a jövőben csak akkor játszhatunk rangsorolt meccseket, ha beregisztráljuk a telefonszámunkat. A Valve május 4-ig adott időt, hogy ezt megtegyük, utána telefonszám nélkül lemondhatunk erről a játéklehetőségről.

A fejlesztők a visszaélések megelőzése végett döntöttek így, gyakori probléma volt ugyanis korábban, hogy profi játékosok új fiókokat regisztrálva rondítottak bele a matchmaking-rendszerbe. Ilyenkor értelemszerűen nulláról indulnak, vagyis kezdőként kezeli őket a rendszer, és nyilvánvalóan nem sok esélyt hagynak a valódi újoncoknak, akikben nem marad meg túl jó élményként egy-egy ilyen találkozás. Másrészt a Valve ezzel azt is megpróbálja kivédeni, hogy egy tapasztalt játékos üzletet csináljon a feltápolt fiókok eladásából.

Hasonló rendszert egyébként a Counter-Strike: Global Offensive-nél is bevezetett a Valve, igaz, csak opcionálisan és más célból: a tapasztaltabb játékosoknak elérhető Prime Matchmaking használatának szintén a telefonszám megadása a feltétele, ha valaki így tesz, nagyobb eséllyel hozza össze más Prime-tagokkal a rendszer.

A Valve szerint a frissítéssel párhuzamosan egy nagy adag botfiókot bannoltak, emellett a valódi érdeklődés hiányára és a visszaélésekre hivatkozva felfüggesztik a rangsorolt játéklehetőséget Dél-Afrikában, Indiában és Dubajban. 

8.
8.
Extol
pf.....f Adathalászat maximumra járatva
7.
7.
bema695
jól hangzik, hogy smurf prók miatt van... mintha a napi x-száz dodót kereső profikat/streamerek földhözvágná egy 10 dolláros burner
6.
6.
Cipo3
Én az MMR miatt hagytam abba a játékot.

Megnyernek egy meccset a többiek én meg annyira szar voltam, hogy csak na. Pontot kapok.

Istenkirály voltam 3 egymás utáni meccsben, de van két barom a pályán aki valami trükköt próbál tökéletesíteni ami nem jön be nekik és vesztünk.

Vagy van egy agyament Pudge aki mindenkit felkampóz egy hegytetőre. Vagy egy Riki aki stealkillezik végig.

Szóval irreális és idegőrlő milyen lassan lehet felfele haladni és milyen könnyen lehet lejutni a ranglétrán mások miatt és ezt nevezi jó mmr-nek a Valve. Bah.

MMR változásának semmi köze nem szabadna lennie a nyeréshez.

Betöltött pozíció és abban elvégzett feladatokhoz kellene kötni. Nem fogom egy mondatban leírni az algoritmust, mert nem lehet, de support vesz-e elég ward-ot meg pár support item-et vagy sem. Ilyeneken kellene múljon. S max 30%, hogy nyertél-e vagy sem.
3.
3.
Perseus84
En orulok ennek szemely szerint. Bar tapasztaltal ellentetes esetet is amikor rankedbe total noobok jottek be nem tudom hogy a fenebe...
2.
2.
north
A Legjobb ebben az, hogy így belegondolva mennyien játszanak a DOTA 2-vel? 3-4 Millió? Csak saccolás mert igazából fogalmam sincs. A lényeg viszont az ha csak a fele ennek a számnak rankedezik akkor az kb. 2 millió telefonszám ha azt a Steam vagy akárki is fejleszti.Szóval kiadná jó pénzért a reklámcégeknek, az szép kis bevétel forrást jelenthet. Igazából mindegy kinek adod meg Facebook, Google, vagy jelen esetben a Steam jelenthet ez tényleg biztonságot, de az ördög az apró betűkben rejlik.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...