Nem volt zökkenőmentes a LawBreakers premierje PlayStation 4-en, amit már sikerült orvosolni, de azt még nem, hogy az arénashooter iránt kicsi a kereslet a Steamen - alig ezren vannak a szervereken. A Boss Key Productions csapata viszont bizakodik - Cliff Bleszinski az Eurogamernek adott interjújában mesélt a stúdió terveiről.
A LawBreakersre például "maratonként, nem sprintként" tekint, folyamatosan támogatni fogják a multis lövöldét. Első körben megkapjuk a játék tizedik hősét a meglévő kilenc mellé. Még nem árulták el, kiről van szó, annyi biztos, hogy a karaktert most teszteli a csapat, elvégre "teljes mértékben játszható".
Ezenkívül két új térkép is talonban van, amelyek már 99 százalékban készen állnak, tehát már az utolsó simításokat végzik rajtuk. Tervben vannak új játékmódok és skinek is - néhány hónap múlva meg is kapjuk mindet.
Bleszinski elismeri, hogy a játékipar mostanában inkább szolgáltatásként tekint a multis shooterekre, nem ritkán tízéves tervekről beszélnek a kiadók (lásd Destiny, Anthem), de az már szinte minimum, hogy a megjelenést követő egy évben sorra jönnek a DLC-k és más kiegészítők. Az úriember szerint "ilyen világban élünk", jobb megbarátkozni ezzel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.