Negyedik részéhez érkezett a Vampyr fejlesztői websorozata. A mostani részben a készítők azt igyekeznek részletesen elmesélni, hogy a videojátékok történetmesélése, annak kellékei mi mindenben nyújtanak egyedi élményt más médiumokhoz képest.
Mindezt a játék narratív igazgatója, Stéphane Beauverger boncolgatja, aki elmondja, hogy a Vampyr főbb elemei, a felfedezés, a lakossággal való találkozások, a harc, a nehéz döntések meghozatala vagy csak simán a nyomozások komolyan le fogják foglalni a játékosokat, így ezek szorosan összefonódnak majd a történetmeséléssel. Philippe Moreau, a játék rendezője szerint ez oda vezet, hogy a játékos könnyen bele tudja élni majd magát az adott helyzetekbe.
A Vampyr 2018. június 5-én jelenik meg, PC mellett PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.