Josh Holmes, a Halo-frencsájz korábbi kreatív direktora és a 343 Industries fejese új stúdiót alapított Midwinter Enterainment néven - jó néhány Battlefield-fejlesztőt felvonultatva. A brigád partnerséget kötött az Improbable-lel amely nemcsak a finanszírozásért felel, hanem a SpatialOS felhőalapú technológiájukat is kölcsön adják.
A Midwinter első nagyszabású játéka Scavengers néven fut. Lényegében egy multiplayerre kihegyezett, túlélő-lövölde lesz, amely a Halo 5 Warzone módját veszi alapul. A játékosok itt is egy hatalmas térképet fedezhetnek fel, miközben egymással és a mesterséges intelligencia által hajtott ellenséges frakciók ellen küzdenek. Utóbbiak egyedi fegyverekkel és viselkedéssel bírnak.
Az Unreal Engine 4-gyel hajtott Scavengersben fiatal túlélők csoportját irányítjuk a nem túl távoli jövőben, ahol egy kataklizma után új jégkorszak köszöntött a világra. A TPS-ben nem csak a felfedezésen lesz a hangsúly, a harc mellett a túlélőelemek (erőforrásgyűjtés, craftolás) is fontosak, de a siker csak a csapatmunkával érhető el.
A vadon pedig veszélyes, de a felfedezés élvezetes, az erőviszonyok folyton változnak, hosszú távon egy dinamikus világ kialakítása a cél.
A zökkenőmentes és következetes shared-world koncepció megteremtéséhez és működtetéséhez a SpatialOS technológiát használják a srácok, amely kifinomultabb M.I.-t, nagyobb tömegeket és részletesebben szimulált játszóteret eredményez, hiszen a szükséges számításokat egy külső szerver végzi, nem pedig a játékos hardvere.
A jövő héten kezdődő GDC-n még többet megtudhatunk a játékról, addig a pazar artworkök között szemezgessetek!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.