Folytatódik a Sony médiaoffenzívája, a reggeli tévéreklámot követően élesedtek a God of War új kedvcsinálói és előzetesei. Mi is azon kevés magyar újság közé tartozunk, akik kimehetettek Prágába, hogy végigjátsszák az április 20-án megjelenő PS4-exkluzív első három óráját. A tapasztalatainkról egy kövér cikkben emlékeztünk meg.
Most pedig következzen egy kis mozgóképes kedvcsináló! Az alábbi gameplay videó közel 17 percre rúg, és a játék elejéből emel ki néhány érdekesebb pillanatot. Habár a hétvégi szivárgás miatt ismerősek lehetnek a látottak, ha akkor lemaradtál a felvételről, nem is találhatnál jobb alkalmat a pótlására:
A második videó egy fejlesztői napló, amely a harcrendszerről mesél egy kicsit; Cory Barlog, a játék direktora és Jason McDonald vezető játékmenet-dizájner értekezik arról, hogy miért döntöttek a harc átalakítása mellett, valamint arról is szó esik, hogy milyen változtatásokra számíthatunk:
Így ismerkedtem meg a Sonyval és egyszer nem okozott csalódást :)
Ennek ellenére nyitot vagyok és minden platformon játszom a nintendó kivételével.
Szeretem a Halot, gears of wart! Viszont a Sony akkora fanatikussággal és figyelemmel rakja össze a játékait, hogy látszik neki már nem csak a pénz kell, hanem a legjobb akar lenni.
#29. Nacon pro controlere olyan mint az xboxos.
Jatszottam a DS4 kontrollerrel is de még arra se tudtam azt mondani hogy na ez igen. De ha megtehetném mind a két konzolt megvenném. :D
HZD-vel is játszottam tettszet es tenyleg komoly :)
Sajnálom hogy MS-ék nem nagyon eroltetik meg magukat mostanaba de bizok bennük.
Viszont csak kontroller miatt váltani hiba volt mivel a ds4 kurva jó lett. Abban igazad van hogy a ps3 kontrollere valóban horror volt de a DS4 egészen megújult. Nem hiába dícséri több fps esportoló és tényleg sokkal kényelmesebb, ergonomikusabb mint a DS3. Ég és föld a különbség. Én most gondolkodok egyébként azon hogy a ds4 mellé veszek egy razer rajiu-t második kontrollernek. :)
Az X a nyers ereje miatt jó.Brutálul nézhet ki rajta egy TR amit mondtál, de mégsem tudom rászánni magam a vásárlásra amikor egy HZD még brutálisabban néz ki.
A ps-é az xboxhoz képest horror. (Bár ez egyéni dolog de nagyon nem kényelmes sztem)
És azért a Gears of War megfogott meg a Forza is :) na meg ott a Halo (az újjal mondjuk már nem jattszotam)
Volt Xbox One-om most vettem meg az X-et és a Tomb Raider játékon csak amultam bámultam :)
Bárki bármit mond, nem lesz egy az egyben soulsborne-like játék, de tagadhatatlanul közelebb áll hozzá minden szempontból, mint a korábbi részek.
Mert játékok terén harmatgyengék.
Gyerek korom óta az egyik kedvenc játékom. Volt ps 1-2-3-4-em az összes részt végigjátszottam.
Most már átpártoltam xboxra amit nem bánok de azt az egyet nagyon hogy ilyen cím mint a GOW nincs az MS-nál.
Brutál ahogy kinéz és a harcrendszer is tettszik, nagyon bejövős :)
"Nem hiszem, hogy komolyan tudod mondani azt, hogy ez a harcrendszer jobban hasonlít a régi GoW-ok harcrendszerére mint a DS-ére." - Semmi ilyesmit nem állítottam (még), ne forgasd ki a szavaimat. Azt mondtam, hogy az általad felsorolt elemek korábban is ott voltak már a sorozatban, és millió másik játékban is. Kurvára nem a Dark Souls sajátja, és attól, hogy az irányítás most pont a DS-ból lett kölcsönözve, ez a játék nem lesz rögtön soulsborne.
De ha már felvetetted, akkor most tényleg ki is mondom: ez még mindig egy GoW, ugyanolyan mindless button mashing lesz (gondolok itt szigorúan a harcra), mint a többi a sorozatban, egy leheletnyivel több mélységgel, picit lassabb tempóval, over-the-shoulder kamerával. De ugyanolyan szórakoztató lesz, eddig is ezért szerettük. A Dark Souls lassú, megfontolt mozdulatokat, erős, aktív figyelmet, türelmet és eltökéltséget kíván, ha a GoW-ral hozod párhuzamba, csak a DS arcade mivoltára világítasz rá - amit te sem akarsz, és mindketten tudjuk, hogy nem igaz rá.
Aki szerint ez a játék a Dark Souls-ra hasonlít, az
a) túl kevés játékkal játszott ahhoz, hogy az ipart kellően ismerve, elegendő tapasztalat birtokában legyen viszonyítási alapja
b) a fenti videókat nem nézte meg
c) nem is játszott még soulsborne játékkal egyáltalán.
d) annak a DS élete első vagy egyetlen játéka (amit kétlek).
Lassabb a harcrendszere a DS-nak.
Színvilága szinte nincs,csupa szürke az egész.GOW-nak gyönyörű a színvilága.
Stbbb....Teljesen más világ a kettő!
Nekem semmi bajom nincs a DS-al,aki szereti játszon vele,de felesleges összehasonlítani a kettőt! Nekem eszembe nem jutott volna,ha nem robbant volna ki a vs háború.
Ugyanez a mechanikákra is igaz, viszont én ezt sem érzem relevánsnak. Javíts ki, ha tévedek, de a Dark Souls nem attól Dark Souls, hogy van benne pl. parry meg dodge. (Egyébként de, a korábbi GoW-okban is volt mindkettő, meg light/heavy is.) Az Arkham Asylum meg egy olyan harcrendszert talált ki, amit már számos játék megörökölt, mégsem a Batmannel azonosítjuk őket.
Az új GoW egy lineáris, story-heavy, karakterközpontú játék, a The Last of Us-hoz sokkal közelebb áll, mint a Dark Souls-hoz. Sőt, ami azt illeti, nekem a Prince of Persia is előbb jutott eszembe.
Többen is játszottunk vele haverok a véleményünk ugynaz.GOW elletétben ami az epikusság magas fokát képvéseli.Nagyon kevés játékban van meg ez!
Jók a mai visszajelzések,akik kipróbálhatták és ez a 16 perces videó is brutális.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.