Pont tíz éve futott be az előző generációs konzolokra és PC-re a Dead Space, amely lényegében felfrissítette a túlélőhorror műfaját. Feszült hangulata sokáig velünk maradt, míg az Ishimura űrhajót ellepő idegen lényekkel a harc egyszerre volt izgalmas és taktikus. Bizony, ha a lények végtagjaira céloztál, lelassíthattad őket, amin sokszor az életed múlt.
Hősünk, Isaac Clarke sem volt egy rendíthetetlen valaki, egyszerű mérnökként érkezett az űrhajóra, hogy kiderítse, mi okozta a tragédiát. Isaacnek hamarosan a túlélésért kellett küzdenie, olyan egyszerű eszközökkel, mint a plazmavágó.
A játékkal az EA Redwood Shores (későbbi nevén Visceral Games) jó lóra tett, a műfaj rajongói oda és vissza voltak tőle. A második rész tovább finomított a recepten, de a trilógia záródarabjából már hiányzott a klausztrofóbia, és egyszerű shooterré alakították. Az EA elkaszálta a sorozatot, majd több balszerencsés dolog miatt a fejlesztőket később szélnek eresztették, így a készülő Star Wars-játékukból sem lett semmi.
A stúdió tehetségei, köztük a fejlesztés vezetője, Michael Condrey és a producer, Glen Schofield még időben kiszálltak és megalapították a Sledgehammer Gamest, amely jelenleg Call of Duty-játékokat készít.
De hogyan nézne ki a ma a játék? Itt van egy videó AmirHussein S.k-tól, amely a Dead Space 2 űrben játszódó jelenetét mutatja be az Unreal Engine 4-gyel. Időszerű lenne egy remaster-gyűjtemény, kedves EA!
Telenyomtak qte-vel.
Meg mar idegesitoen tul volt tolva benne minden.
Ritka amikor story szerint 90% korul hagyok ott (azota csak az ac origins buszkelkedik ezzel a dijjal, szinten a tultolt idetlensegei miatt), de a 2-al ez igy volt.
A 3. mar nem is erdekelt.
Már bebizonyosodott több horrornál is hogy nem ez a jó irány!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.