Az Epic Games fejese, Tim Sweeney a Varietynek erősítette meg, hogy a maguk részéről leálltak az új Unreal Tournament fejlesztésével. Az ingyenes játék továbbra is elérhető, de a fejlesztőket levették róla, és ahogy arról már szeptemberben is lehetett hallani, a Fortnite-hoz csoportosították át őket. (A Paragon-rajongók bizonyára átérzik a helyzetet...)
Az új Unreal Tournamentet még 2014-ben jelentették be, az Unreal Engine 4 hajtotta FPS nemcsak arra volt hivatott, hogy visszahozza a klasszikus arena shooter-élményt, de a fejlesztése és az üzemeltetése is rendhagyó módon zajlott. A játékot már viszonylag hamar elérhetővé tették, lényegében a közösség előtt fejlesztették, és egy piacteret is indítottak hozzá, ahol a vállalkozó kedvűek vehettek és adhattak el játékbeli tartalmakat.
Az Epic így lényegében egyjátékos csapattá vált, a Fortnite battle royale-módja a csapat összes többi projektjétől (még a Fortnite eredeti, Save the World módjától is) elvonja az erőforrásokat. Persze nem véletlenül, a játékba eddig több mint 200 millió játékos regisztrált be.
@shooter1234: Az epicnél nem hülyék: Nem csinálnak maguknak sem konkurenciát, sem piszkálják meg az ősgamereket/ősrajongókat/értelmesebb játékosokat egy nyíltan battleroyale-osított játékmóddal. ---> Más kérdés, hogy a rajongók szempontjából egy valahogy folytatott fejlesztés még mindig jobb, mint a sehogy nem folytatott fejlesztés. De összességében ezzel okozzák a legkevesebb kárt a jövőre nézve.
@Chrysh: Az epicnél nem hülyék: Pontosan emiatt indítják el a store-t - hogy ezt a hullámot ne csak a fortnite-tal tudják meglovagolni, és jó időre biztosítsák magukat a piacon mint olyan szereplő, aki azt gyárt, amit szeretne, és úgy adjanak a fejlesztőknek, ahogy csak erejükből telik ---> a steam nem ezt teszi.
@TheFlash: A toxikk, a lawbreakers, vagy akár a reflex nem azért nem lett sikeres és ért el masszív játékosbázist, mert nem érdekel senkit. Hanem azért, mert 1., nem kapott rá senki igazán és nem tudott magától terjedni, 2., Nem fun (mivel skillbased). Ezek a casual fpsek barátságosabbak, könnyebben tanulhatóak, mint a felsoroltak, a cukiság, és az élénk színek mennek. A pubg azért más, mert ott korábban nem látott szabadság került a játékosok kezébe és mindenki felkapta szinte azonnal. A QC igyekszik meglovagolni ezt a változatossági hullámot, amit a különböző karakterek adnak, de mivel még mindig skill-based, sose fog tudni ebből az állapotból igazán kitörni - ezt sajnos a csökkenő játékosszám is erősen jelzi.
--
Engem egyébként szintúgy kiver a víz még a BR gondolatától is, de ha onnan nézitek, hogy régen volt egy Q3 + UT, most meg van még legalább ennyi cím, ami hirtelen eszembe jut, akkor semmivel sem vagyunk kevésbé kiszolgálva.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.