Habár a Square Enix pénzügyi beszámolója már a hónap elején napvilágot látott, a befektetőknek szóló helyzetjelentését csak a minap tartotta meg a kiadó elnöke, Yosuke Matsuda. Persze megérte kivárni, az úriember ugyanis valamivel őszintébb hangnemet ütött meg, mint a két hete kiadott sajtóközlemény.
A Square ugyanis akkor arról számolt be, hogy az elmúlt negyedév (az októbertől december végéig tartó időszak) bevétele 4,8, a nyeresége pedig 60,1 százalékkal esett vissza, azonban a Shadow of the Tomb Raider és a Just Cause 4 érkezése tompított valamit a mínuszokon, ami tulajdonképpen jó hír. Ezzel szemben Matsuda most konkrétan kijelentette, hogy sem Lara, sem Rico nem hozta a várt számokat, jóllehet a Shadow of the Tomb Raider 4,12 millió eladott példánynál jár, aminek persze - ez már a mi kommentárunk - más kiadó-fejlesztő egész biztosan örülne.
Matsuda ennél tovább is ment, állítása szerint a két cím csalódást keltő teljesítménye mögött az áll, "hogy nem tudtak elég újszerű élményt nyújtani ahhoz, hogy a játékosok inkább ezeket a címeket válasszák a piac más nagyobb megjelenései helyett".
A Square Enix a jövőben átszervezéseket tervez, a tizenegy üzlettel foglalkozó részlegéből mindössze négyet hagy meg a jövőben, hogy hatékonyabban tudjon működni, és a következő ünnepi szezonban már jobban állja a sarat.
Mindenesetre én mondjuk a Linux-os megjelenésre várok, így magát a játékot egyelőre nem ismerem.
Meg az a karakter amiken átment...na mindegy.
Az Uncharted meg inkább könnyedebb, lazább, de ott is ki kellett lőni a fél világot, meg amilyen lehetetlen akciók voltak...
Őszintén szólva egyik sem az én világom mostmár.
Meguntam hogy a látvánnyal meg a feszültséggel akarnak szórakoztatni.
Elindul a sztori aztán már csak azt veszem észre hogy a karakterrel hegyeket kell megmászni kabát meg minden nélkül, aztán egy hadsereget lapátra tenni úgy hogy a nyakamba zuhan a hegy....na persze...
Jó ez most csak egy példa volt de értitek.
Nem kell. Ez már a felesleges kategória.
Igaz FEAR 3 esete a Day 1 Studios-al.
Ezt alátámasztandó nekem is az előző 2 tetszett a legjobban és vannak is meg.
A többi teljesen hidegen hagy.
A TR hiányához hozzátenném, hogy egyáltalán nem változatosak a helyszínek, míg egy UC-ben (vagy korábbi TR részben) több fajta helyen is megfordulsz.
#8
Mi volt zseniális a 2013-as részben? Survivor elemeket reklámoztak, aztán kiderült hogy a nagy túlélő játékban automatikus élettöltés van. Sztorit ezerszer láttuk már, helyszín egyhangú.
Senki nem fog beszélni ezekről a játékokról 10 év múlva, ebből látszik hogy csak a hype nagy. Egyszerűen nincs ezekben semmi amitől klasszikussá válnának vagy amiért csak újra előlehetne őket venni egy idő után.
Az UC4-nel engem csak a 3 orara elnyujtott prologus zavart, de mivel egy sztorikozpontu jatek, raadasul befejezo resz is, ezert ertheto volt. A masodik reszt viszont a TR meg sem kozeliti.....semmiben
Egyszerűen nem tudnak mértéket tartani.
Larára egy óra alatt több sz*r zúdul, mint az Unchartedbe Nathanre egész játék alatt.
Pl. Katonák és tank lövi Larát, de ez nem elég, még lője helikopter is, meg robbanjon meg dőljön össze minden.
Lara "Rambo" Croft lett.
A másik hogy a játékmenetben Lara kemény mint a bakaszar kinyírja az ellenfeleket minden gond nélkül, az átvezetőkbe meg kis törékeny lelkű kislány, akinek vérecske ment a kezecskéjére.
Valahogy nekem nem áll össze ez a dolog az új TR játékoknál.
Uncharted a 4. résszel egy olyan koronát tett a sorozatra, amitől elállt az ember szava.
Odab*sz!
A TR próbálta ezt követni, de mindig alulmaradt.
A nagy meglepi pedig, hogy emellett mégegy nagyon izgalmas történeti szál fut, ami Nathant és a testvérét illeti és ebben van minden! Míg az egyik a kalandról szól, a másik a drámáról is! S azok a párbeszédek!
Maga a játékmenet csak finomodott, és pl az akció része még mindig jobban tetszik a TR-ben, de már nem sokkal. Az összeérték viszont az UC mellett szól, ami a karaktereknek, a sztorinak, a platformer és akció adagolásnak, a részletes kidolgozásnak, a drámának és felfedezésnek tudható be. A TR szereplőit és sztoriját pl már hetek múlva elfelejtettem.
Ugyanakkor az is igaz, hogy összeségében számomra mindkét játék széria csodálatos és hiánypótló darab! Egyiket sem hagynám ki, mert vétek lenne! :)
A Tomb Raider nagyobb múltal rendelkezik, mint az Uncharted de felesleges hasonlítgatni a két játékot.
Pihentetni kellene a szériát és jobban átgondolni,hogy a jövőben milyen úton haladnak tovább,mert ezt így folytatva nagy bukta lenne.
Ubisoft szintén zenész a FC / AC sorozattal.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.