Tegnap tartották a Central Londonban a BAFTA Game Awardsot, ahol a Red Dead Redemption 2 alaposan hoppon maradt, a God of War viszont öt kategóriában is győztesként ünnepelhetett. Többek között a legjobb játéknak járó díjat is bezsebelte.
Folytatódik a tavaly megjelent God of War díjesője. Ezúttal a tegnap tartott BAFTA Game Awardson tarolta le a mezőnyt a Santa Monica Studios játéka. Kratos legújabb, skandináv kitérője öt díjat zsebelt be, köztük a legjobb játéknak járó elismerést is.
A BAFTA 2019 egyes kategóriának a nyertesei:
- A legjobb új cím: Into the Breach
- A legjobb zene: God of War
- A legjobb dizájn: The Return of the Obra Dinn
- A legjobb folyamatosan fejlődő játék: Fortnite
- A legjobb narratíva: God of War
- A legjobb újonc fejlesztés: Yoku's Island Express
- A legjobb mobiljáték: Florence
- A legjobb családbarát játék: Nintendo Labo
- A legjobb vizuális stílus: Return of the Obra Dinn
- A legjobb multiplayer játék: A Way Out
- A legjobb audio: God of War
- A legjobb innováció: Nintendo Labo
- A legjobb szinkron: Jeremy Davies, God of War
- A legjobb brit fejlesztés: Forza Horizon 4
- "Game Beyond Entertainment" különdíj: My Child Lebensborn
- Az év mobiljáték (közönségszavazás): Old School Runescape
- A legjobb játék: God of War
A GOW-hoz: volt szerencsém 1 órát játszani vele. Ezen idő alatt a következő jött le: a zene kíváló, ehhez kétség nem fér és ez sokat hozzá tesz a hangulathoz, ami szintén nagyon ott van. A hac az annyira nem tetszett, amikor a kics csicskákat püföltem az elején, de volt egy nagy baxott troll is azt jó volt a fejszével dobálni. Nem olvastam utána a sztorinak, de ilyen : "eddig nem foglalkoztam a gyerekkel, de most a nyakamon maradt és mi a faszt kezdjek vele, hát viszem magammal a dolgozóba" felütéssel indul, ilyet meg láttunk már. Kratos nagyon kemény - egy szál cicifixben nyomja a zimankóban - és ezt szeretem. Majd kipörgetem, mert jó benyomást tett rám, a díjakat meg had kapja, ha már ennyit dolgoztak vele..
Narratíva meg történet mesélés pedig sajnos hiába jobb más ha összképbe jobb a GoW mélyebb nyomot hagy benned minden része a narfatíva is meg a történet is
Mi a hiba?
https://www.youtube.com/watch?v=PrYPqtWWB3s (Dark Souls 3)
A Bloodborne alatt leegyszerűsítve full dramatic music megy itt-ott némi vokállal, a DS3 alatt megszólaló produktumok kicsivel összetettebbek és változatosabbak.
Viszont biztos mindenki hülye csak te vagy a "profasszor".
https://www.youtube.com/watch?v=DemQ15Iy7HQ
https://www.youtube.com/watch?v=-b-DaQGKlUg
Viszont a narratíva és főleg az audio kategóriában nem igazán a DS3 lazán "véresre" veri zeneileg.
A játékban van pár "összelopott" koncepció pl. harcrendszer aminek jó pár eleme a DS-ból való vagy pl. Valkűrök támadási animációi melyek némi finomítással a (Nioh-ból származnak) csak mellékesen jegyeztem meg, mivel jóra sikerültek és jól pakolták bele a játékba.
Amit sajnálok hogy a szavatossága, nem éri el Sekiro-ét, 2x toltam ki a GoW4-et és mire jött a NG+ már nem volt ami motiváljon harmadszor már nem okozott volna semmilyen újdonságot.
Ezeket leszámítva jó játék csak ahogy mások is írják "fel szoppantyúzva egy kissé" de ezen már meg sem lepődöm.
Azt mondta, hogy év játéka. Az év játéka sose mindenben a legjobb, csak élményben a legtöbbet adta, a legmagasabb minőségen, amit csak lehetett, de mint a világon mindennek, ennek is vannak gyengeségei és erősségei, amiket másik játékok jobban csinálnak. Pl narratíva- Detroit. Erről van szó, és elég kellemetlen, persze nem nekem, hogy nem érted meg elsőre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.