A semmiből érkezett ez a bejelentés, mégis nagyon örülünk neki, hiszen a GRID-sorozat a Codemasters remekbe szabott címeinek sorát ékesíti. A mostani leleplezés szerint szeptember 13-án jelenik meg a legújabb felvonás, ami legendás helyszíneken, városi pályákon ígér látványos, kerék a kerék elleni küzdelmeket. A játék PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra készül.
Az autófelhozatal széles skálán mozog majd, hiszen a GT, a Touring, a Stock, a Muscle Car, a Super-Modified és sok más egyéb kategória kínálatából választhatunk majd. Többféle versenytípust kapunk, így lesznek sima versenypályán zajló körözések, utcai versenyek, gyorsasági futamok, idő elleni kihívások és Point-to-Point megmérettetések is.
A versenyek most is az árkádosabb vonalon mozognak, a fejlesztők pedig ígérik, hogy megéri majd kockáztatni, mert komoly jutalmak ütik majd a markunkat, ha merészebben, bevállalósabban csapatjuk a benzinfalókkal. Például extra festések, új csapattagok, játékos kártyák is a jutalmaink részei lesznek.
Kapunk egy realisztikusan szimulált sérülésrendszert, ami hatással lesz a teljesítményre, ráadásul bevezetésre kerül egy "nemezisrendszer", ami azt jelenti, hogy az AI-sofőrök tanulnak és megpróbálnak bosszút állni azokon, akik kiszúrtak velük.
A fejlesztést ezúttal is neves versenyzők segítették. Többek között Fernando Alonso, kétszeres Forma 1-es világbajnok is részt vett a munkában.
Ellenben a kurvasok kurvajó sztoriorientált akció-kaland-rpg ötvözettel.
A Codemastersnek volt esze, hogy oda vette őket és ez bizalomra ad okot, de a MotorStorm sorozat után, ami nekem nagyon nagy kedvencem lett, az OnRush hatalmas csalódás volt. De olyan nagy, hogy én nem bizakodok, hogy másfél év alatt össze is tudtak hozni egy Driveclub minőségű Grid-et.
Úgy legyen, meg tudják csinálni ezt már láttuk a DC-n is, de ugye ott se volt elég az idő. Szerintem itt se lesz. Ne így legyen, de ...
És ott a Forza Motorsport, ami egy picit realisztikusabb, szintén nagyon penge játék.
Ja, mindkettőben van rockzene, ami mostanában kiveszőben van az autóversenyekből.
A másik pedig, hogy tőlem függetlenül is kicsúsztak, hibáztak, elfékezték magukat, összeütköztek, stb. Sokszor volt olyan, hogy esélytelennek hittem a győzelmet, mert hárman messze elhúztak, de aztán látom a nagy porfelhőt, és azt, hogy összeütköztek, én meg vidáman elrobogtam mellettük :D (ha nem épp beléjük rohantam véletlenül, mert későn vettem észre)
Na meg a törés, az igencsak jó volt. Emlékszem anno a Toca Race Driver is hasonlókat ígért, hogy jó AI, meg törés, és az is tetszett akkor nagyon.
Mostanában jó törés, és véletlenszerűen hibázni is tudó MI-vel rendelkező szórakoztató favorit arcade autós cucc nálam a Wreckfest, de azért érdekel mi sül ki ebből.
Az első Grid mindent vitt árkádos volt az irányítás ott is de még is zseniálisan be volt lőve nem ment át nevetségesbe mint számomra a Forza vetésen kőrakáson 200 al Lambóval de kutya baja nan ne :)
A Grid élvezhető volt nagyon váratlan balesetek a pályán épp ,hogy elgravírozol a feléd pörgő autótól szerintem ma is megállja a helyét és a törésmodel is hihető volt akkoriban.Remélem méltó folytatás lesz várom szeretettel ...
Mint ha az rémlene.
Ez nem az ő kezük munkája is véletlen?
Azt hittem, a szolgáltató visszaszippantja az adatokat a sok torrent miatt :D
JEEEESUSSS :D
Életem legjobb autós játéka az első Grid, 11 éve várok egy méltó folytatásra, ami az első szellemiségében készült!
Ahh, gyönyörű megfogalmazás :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.