Amikor megjelent az Insurgency: Sandstorm, mi is kaptunk egy lehetőséget a tesztelésére, mely során az arcade és a szimulátor stílusjegyeket tökéletesen ötvöző játékmenetet tényleg lenyűgözőnek találtuk, ám a játékban elérhető tartalmat némileg kevésnek éreztük. E téren egyébként főként a pályákat illetően fogalmazódott meg bennünk erős kritika, mivel nem is volt belőlük túl sok, és a mindent beborító sivatagos látványvilág miatt eléggé hasonlítottak is egymásra.
Ez a probléma azonban hamarosan a múlté, ugyanis érkeznek a vadonatúj havas pályák, illetve a régebbi térképek közül több is kapni fog egy éjjeli változatot, hogy több lehetőségünk legyen majd kamatoztatni az éjjellátó használatából fakadó előnyöket.
Ezenkívül jön még a minimalista HUD-dal operáló Hardcore játékmód, új fegyverek, a PvP Frontline és co-op Outpost játékmódok, valamint a vadonatúj Frenzy mód is. Utóbbi egyébként leginkább a konkurens játékok zombimódjára emlékeztet; egy adott kimenekítési pontot kell majd megvédenünk a vérszomjas ellenfelek hordájától, akik főként késekkel és baltákkal támadnak ránk, illetve képesek lesznek felrobbantani magukat és teleportálni is.
A 2019-ben esedékes fejlesztésekről az összefoglaló blogbejegyzést az alábbi linken találhatjátok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.