A 2019-es EA Play egyértelmű fénypontja a Star Wars Jedi: Fallen Order játékmenetének első leleplezése volt. Akkor szűk negyedórán át követhettünk Cal Kestis kashyyyki akcióját, de ez csupán a demó fele. Most végre publikussá vált a bemutatóváltozat teljes végigjátszása, ami még ugyanennyi játékidővel toldja meg az eddig látottakat. Készüljetek tehát, a videó első 13 perce sok-sok izgalmat tartogat!
A korábbi látnivalók ugyan remekül bemutatták a Fallen Order harcrendszerét, de a fenti videó első fele így is rengeteg kontextust ad. Kaptunk ugyebár egy kis lopakodást és járműirányítást az AT-AT-s szekcióban, lecsekkolhattuk saját űrhajónkat, s annak csillagtérképét, jobban megízlelhettük a félig nyitott világot, Cal droidja is kapott egy fejlesztést, valamint újabb részletek derültek ki arról, hogy mit is keres az ifjú jedi a wookie-k bolygóján.
A Star Wars Jedi: Fallen Order november 15-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re. Ha lemaradtatok volna róla, akkor nézzétek meg a játék előzetesét is!
Ez viszont tetszik, ebben a formában ahogy van. Nyilván egy ilyen játékot elég furcsa lenne alapból Arma módban játszani. Mindegy, szomorú leszek, olyan rég nem volt szükségem az Origin-re. Most tényleg egy játék miatt tehetem vissza? :)
Ha az a baj, hogy a lézerkard nem insta kill...akkor baj kéne legyen az is, hogy a trooperek 5 lövése után se patkol el a padavanunk. Játékmechanikailag, hogy élvezhető legyen az alkotás ezeket muszáj figyelmen kívül hagyni, ez nem egy szimulátor, hanem egy kalandjáték.
Ilyen alapon az is baj kéne legyen, hogy pl. egy Horizon Zerod Dawnban a csaj, hogy képes kinyírni egy nála úgy 30x nagyobb több 100 tonnás vas szörnyeteget, fából készült nyílvesszőkkel. A játékok nem a realításról szólnak s pont ezért szórakoztatóak.
Azon felül amit már mások is említettek előttem, én úgy tudnám elképzelni, hogy lenne egy mondjuk 2 mod a játékban, egy amit a játékban is láthatunk, és egy ami a filmekhez hű.
Vagyis mindenkit le lehetne kaszabolni, a droidok végtagjait, a pókok lábait stb. Cserébe főszereplőnknek is elég lenne 1-2 találat.
1. Az ellenfelek túl keveset sebeznek.
2. Az animációk nem az igaziak.
Kotor-1,2. Anno nekem is fura volt hogy fénykardal küzdök "sima" karddal felszerelt ellenfelek ellen.. Aztám megszoktam, és rájöttem hogy játékmenetet tekintve ez így jó.
Nem a filmekből kell ki indulni.
Röhögnöm kell. Játsszatok a Deadly Dozen-el, másszatok Vietnámban a fűben fél órát, hogy egy láthatatlan ellenfél egy lövéssel kiszedjen. Ha tetszett, akkor gyertek ide vissza beszélni fénykardokról.
Szóval ez az, amikor az embernek az a baja egy játékkal, hogy amúgy ő sem tudja, hogy mi, meg azt sem tudja, hogy mit akar. Az ilyenekre nem szabad hallgatni és nem hallgatnak rájuk a stúdiók sem szerencsére. Ez a játék akkor lehet jó, ha lesz benne olyan nehézség, hogy keményen kelljen nyomni, hogy átjuss. Ha én fejlesztő lennék csak emiatt készítenék hozzá 20-ért egy DLC-t, amiben egy gombnyomásra meghal minden és nyílik minden ajtó, nehogy már játszani kelljen.
Fura, hogy a Star Warsnál valamiért nehezebb ezt megbocsáltani, és én sem tudom, hogy miért :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.