Vadonatúj techdemóval jelentkezett a Luminous Engine, amelyről nagyon régen láttunk már valami komoly újdonságot. A CEDEC 2019 eseményen bemutatott felvétel ezúttal a ray tracing egy következő szintjét mutatja be.
Nagyon régen láthattunk új csodát a Luminous Engine-től, az Nvidia közreműködésével azonban most megmutatták nekünk, mi is lehet majd a ray tracing technológia következő lépcsőfoka. Ez lesz a path tracing, ami lényegében nem csinál mást, mint egyetlen ray tracing algoritmusba gyűjti az adott jelenetben szereplő összes bevilágítási effektet, amit aztán az adott jeleneten belül végigkövet.
A végeredmény pedig egy RTX 2080 Ti által meghajtott, Back Stage címre keresztelt techdemó lett.
Mondjuk az AMD most épp az új konzolgeneráción dolgozik és azok meg tudni fogják a sugárkövetést. Szóval lehet, hogy a mostani új AMD kártyákban nincsen ez most (de az RTX amúgy is nvidia márka), de amire jönnek azok a játékok, amikben alapvetők az ilyen fények, addigra 100, hogy lesz AMD kártya is olyan.
Fejlesztőknek lenne egyszerűbb, ha most éppen egyféleképpen kellene ezzel dolgozni és nem úgy, hogy külön nvidia kártyához, AMD kártyához és konzolokhoz. Az már háromszor annyi meló. Mondjuk ilyenkor szokott jönni mindig a Microsoft-tól a meglepetés, amikor megcsinálják az egészet DirectX-ben, mint ahogy a Mantle kunsztja lett a DX12 alapvető újítása - más egyebek mellett.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.