Death Stranding - rajtunk áll az NPC-k sorsa

  • Írta: szlav
  • 2019. október 7.
  • Hír
Link másolása
Sam Bridges sokkal több egy egyszerű postásnál, hiszen az ő vállaira nehezedik az amerikai társadalom sorsa. A grandiózus utazása során azonban olyan döntések is várnak majd ránk, amelyek közvetlen hatással lesznek az emberek jólétére.

A Death Stranding egyik fő motívuma az emberek közötti kapcsolatok, s azok fontossága. Erre épülnek majd a szokatlan többjátékos funkciók is, de a kötelékek fenntartása az egyszemélyes kaland során is élet-halál kérdésévé válik majd - legalábbis ezt ígéri Hideo Kojima, egy orosz nyelvű interjú során.

Enyhe spoilerek következnek, szóval innentől csak óvatosan!

A játék atyja elárulta, hogy a történet korai szakaszában találkozunk majd egy karakterrel, aki mélyen a föld alatt él, beteg és gyógyszerre van szüksége. Ezt a gyógyszert Sam eljuttathatja hozzá, a későbbiekben azonban komoly döntés vár a játékosra.

Ahogy haladunk tovább az Egyesült Államokat átszelő kaland során, egyre távolabb kerülünk majd ettől a karaktertől, ezzel együtt pedig egyre nehezebb és időigényesebb lesz a gyógyszer leszállítása. Újra és újra visszatérhetünk az öreg férfihoz, akár más tárgyakat is vihetünk neki, ő pedig történeteket mesél majd a múltról. Néhány játékos biztosan újra és újra meglátogatja majd ezt az NPC-t, mások viszont céltudatosan haladnak előre - így ő gyógyszer nélkül marad, és meghal.

Kojima reméli, hogy a játékosok jelentőségteljes kapcsolatot éreznek majd az emberek iránt és kíváncsian várja a reakciójukat. Mi is érdeklődve várjuk, hogy mi sül ki ebből - egy igazán jól megírt történettel igazán nagyszerű lehet ez a felelősségvállalás, de megvan benne az a potenciál is, hogy ez a jojózás frusztrálóvá váljon.

A Death Stranding november 8-án érkezik PlayStation 4-re.

31.
31.
Duken
#29: Igen ez így van. Az lett volna
a legoptimálisabb!
29.
29.
Yanez
#27: A gameplay mechanika az Isteni! Az összjáték viszont egy idő után repetitív. Én is azt mondom, hogy rosszat tett a sorozatnak az ow. Ezzel a mechanikával kellett folytatni a régiféle stílust.
19.
19.
Yanez
#15: MGS3 az egy mestermű, de az első része is az. A negyedik is rohadtul jó munka! Sőt!
17.
17.
godach
Szerintem sincs semmi baj azzal, hogy nem lesz gyors utazás. Sőt, ez fogja megadni a játék sava borsát, főleg ha sok apró részlet lesz, környezetváltozás és miegymás. Várjuk ki a végét.
16.
16.
Fata Morgana
#15: UI.
Az MGS3 nem csak egyszer pörgött ki nehézségi szintenként nálam hanem 30x a "Europian Extreme lett a kedvencem".
15.
15.
Fata Morgana
#14: Őszintén mennyi FOB-ot építettél??
Mert ha mondjuk egyet sem akkor nem tudhatod hogy mi a baj igazából a játékkal, ezért a 7pontos értékelés részemről, pedig mondhatom elég nagy rajongója vagyok a szériának.
A MGS3 Sneak Eater-t minden fokozatban kitoltam az összes "Kerotan Frog"-ot kilőttem azokat is minden fokozatban és végigtoltam ölés nélkül is a játékot.
Az MGS5 hiába új meg csili-vili messze nem ütött akkorát mint anno a 3.rész PS2-n nem hogy ennyiszer nem tolnám ki az 5.részt még másodszorra sem állnék neki.
14.
14.
Duken
#12: Az lehet hogy kicsit túl volt tolva de attól még simán egy 8 pontos jó játék és messze van a szartól ahogy páran beállítják.
13.
13.
Giggsy
#11: Mégis mit tudtál csinálni az MGSV-ben? Bazi nagy játéktér, lakott terület alig, ellenséges bázisok ugyan akadtak, de azokat hiába pucoltad ki, mire legközelebb arra jártál, újra mindenki ugyanott volt. Konkrétan fikarcnyival sem volt jobb, mint a Ghost Recon Wildlands, pedig az is legfeljebb társaságban szórakoztató. Nem mondom, hogy a lopakodás nem volt jó egy ideig, de mikor már sokX órája ugyanazok a küldetések ismétlődnek (főleg, mikor a végén már SZÓ SZERINT ismétlődnek) csak más helyszíneken, akkor unalmassá válik.
12.
12.
Fata Morgana
#11: Az első 30 óra nagyon ott van de utána pff. mondom ezt úgy kb.500óra beleugrott (de minek) és majdnem minden FOB-ot megépítettem rohadt unalmas és repetitív pláne hogy ugyanazon helyszíneken kell tevékenykedni és a nagy OW-hez képest még az is kevés.
Sajnos nagyon fel lett hypolva a játék köszönhetően a birkáknak, és a nagy tudású újságíróknak de messze nem az aminek be lett anno állítva egy 6-7 pontos game semmi több.
11.
11.
Duken
#10: Én elég sok mindent tudtam kezdeni! A kreativitás tárháza adva volt, ne a játékot szidd ha nem tudtál mit csinálni! Én inkább sztori szintjén csalódtam az mgs5-ben de a játékmenet tökélyre csiszolt volt!
10.
10.
Dízel
Ha kojima megtölti "történéssel" a világot, akkor nem lesz nagy gond. De az MGS 5-be pl nem tudta. Adott egy nagyon jó game technikailag, de nem tudott vele mit kezdeni az unalmas dzsungeles és sivatagos vagy milyen pályán... A metal gear 5 addig volt jó amig az előzmény hypeja tartott, mert az jó volt, marmint maga a pálya és a bázis komlexum. A szabadba már elvesztünk és unalmas volt.
9.
9.
user101
A világ, a történet mindenképp különleges lesz, de továbbra is az a félelmem, hogy ez a játék lesz az iparág valaha volt, minden idők legnagyobb átverése és blöffje... De ne legyen igazam! :(
6.
6.
Duken
Egy biztos. Vagy marha nagy pofára esés lesz, vagy egy nagyon különleges és jó játék amiről beszélni fogunk, megosztani egymás tapasztalatait. Ami érdekel eddig és tetszik az a lopakodós része, a fizika az utazásnál, "sétálás,motorozás, légdeszka, különböző járművek stb" illetve túlélős része, sérül a lábbeli, nem mindegy milyen bakancsot veszek fel. A megfelelő földrajzi körülményeknek megfelelnek-e stb. Ami nem tetszik az a bossharc volt amit mutattak eddig. Csak dobálta a gránátokat. Ennél változatosabb lesz remélhetőleg. Meglátjuk.
4.
4.
RangerFox
#2: Egy ow játéknál nagy negatívum, ha nem tiszteli a játékos idejét...
3.
3.
Zuzmo
órákat lehet gyalogolni, ettől lesz realisztikus és művészi...
2.
2.
Ooorky
#1: De ennek nem pont a császkálás a lényege?
Euro Biotruck Simulator-nak tűnik a számomra.
1.
1.
Yanez
Meglehetne oldani gyorsutazással a dolgot, ahelyett, hogy egyfolytában oda-vissza császkálni. Ez így egy idő után tényleg frusztrálóvá válik. Az ötlet tetszetős, de nem úgy kell megoldani, hogy a játék kárára menjen.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...