Sugárkövetéssel bővül a World of Tanks

  • Írta: sirdani
  • 2019. október 17.
  • Letöltés
Link másolása
És már be is futott hozzá a hivatalos demó! Igaz, ezúttal nem az Nvidia megoldásáról van szó, úgyhogy nem lesz annyira áll-leejtős az optikai tuning, viszont cserébe nem csak a méregdrága RTX-es videokártyákkal fog működni.

A mai naptól elérhető sugárkövetéses demó zavartalan futtatásához azért nem árt egy bivalyerős számítógép, de a hivatalos leírás szerint a videokártyánk esetében már az is elég lesz, ha támogatja a DirectX 11-et. Az alábbi linken elérhető próbaverzióban egyébként alapból ki van kapcsolva a Ray Tracing effekt, így azt a beállításokban manuálisan kell bepöccintenünk a High, Maximum vagy az Ultra részletesség kiválasztásával.

Az örömteli bejelentéshez egy fejlesztői napló is érkezett, melyben betekintést kapunk a látványért felelős Intel Embree eszköztárának működésébe, megismerhetjük, hogy miként is működik az új effekt, és hogy milyen optimalizációs megoldásokat kellett kiötleniük a Wargaming fejlesztőinek a stabil teljesítmény eléréséért.

5.
5.
Cooper911
Miért kell már ezt a sugárkövetés dumát erőltetni? Nem tudjuk hogyan kell írni a Ray Tracing-et? Akkor legyen RTX. A HDMI helyett sem írunk Magas Definiciójú Multimédea Interfész-t....

Amúgy jó, hogy lesz RTX támogatás, a Pistike tud vakítani hogy a fél milliós videókártyája már ezt is tudja. Oké oké előbb utóbb minden játékban lesz de szerintem a WOT-ban mást is lehetne javítani.
3.
3.
user101
#2: Pontosan ettől félek és ezzel rá is tértünk, hogy miért felesleges ez az egész... :)))
2.
2.
pjoco
Eyecandy. Semmi más szerintem.
1.
1.
user101
Egy kérdésem lenne: Eyecandy f@szverésre fogják használni, vagy azzal fogják számolni a lövedék és a repeszek, illetve a lepattanók útját ?! Mert nagyon nem mindegy...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...