A Square Enix a Tomb Raider hivatalos Twitter-csatornáján tette közzé nyilatkozatát, miszerint meghatónak találják azt az összetartást, mely a közösségeket jellemzi ezekben a bizonytalan időkben. Több játékipari szereplőhöz hasonlóan teljes mellszélességgel állnak ki mind az önkéntes, mind a kényszerű karantén korlátai közé szorult játékosok mellett. Ezt díjazandó, a régésznő két kalandját bocsátják a játékosok rendelkezésére díjmentesen: a 2013-as Tomb Raidert és a Lara Croft and the Temple of Osirist.
A játékokra keresve Steamen a szokásos vásárlásgomb helyett ezúttal könyvtárunkhoz tudjuk hozzáadni az ajándékokat. Az akció március 23-ig tart.
Azon játékosok, akik nem rajonganak a Tomb Raider-játékokért, szintén jól járhatnak, hiszen rengeteg más Square Enix-címhez juthatunk hozzá töredékáron.
Az acsi dolog meg belőlem kimaradt. Nekem is vannak és van amikre büszke vagyok, mint hogy végigvittem ezt-azt kő nehéz fokozaton, de nekem ennyi elég, az összes acsi meg annak kell, akinek 6 anyja van XD Van sok más játék is, nem csak PC-n, szerintem időpocsékolás a sok acsi és platinázás.
https://www.playstationtrophies.org/game/assassins-creed-syndicate/trophy/125077-Without-a-Grudge.html
Ez olyasmi, mint a platinázás.
Benne vagyok egy csoportban, aminek Platina Trófea Klub a neve és számomra érthetetlen, hogy lehet valaki annyira elvetemült, hogy a játékidő sokszorosát veri bele valamibe (ami sokszor nem is élvezetes) csak azért hogy meglegyen az a nyüves trófea.
Viszont nekem is van kettő (FarCry Primal és Days Gone) amire nem csak büszke vagyok, de még élveztem is.
És ilyenek az "5-öt arrébb kell lépni miattuk hagyom." dolgok is. Én sem igazán szeretek valamit kényszerből csinálni, de ha úgy vesz rá a játék hogy észre sem veszem, akkor az már ér valamit.
Hogy levágtad félig az ujjad? Munkatársad szól, hogy figyelj már ömlik a kezedből a vér...
AC sorozat? Komolyan tudja azt irányítani valaki?Felesleges billentyű kombinációk hada, toporgó karakterek, aztán exit to desktop... .
A TR simán veri kategóriájában az összes játékot.
Uncharted
Nem játszottam arról nem nyilatkozhatom.
De az PS.Az meg nem számít ;)
Szóval az első és legnagyobb problémám nem szoktam mondani, mert inkább személyes és valamennyire kétszínű is. A Halálos Iramban valamelyik része végén, volt egy jelenet amikor egy repülőt üldöztek. Valaki kiszámolta hogy milyen sebesség mellett milyen hosszúnak kellett volna lennie a kifutónak, hogy az valóságos legyen. Én nagyon kiakadtam, hogy valaki ennyire nem a filmre koncentrál hanem fizikus és matematikusként számolgat, pedig részben igaza van. Bádogosként dolgozom, nap mint nap mászok tetőre. Amikor egy filmben vagy játékban létrán csúsznak le, mindig elkap a röhögés. Estem le már nem egyszer. Tavaly ilyenkor az ötödik tetejéről a negyedik erkélyére. Igencsak bírom a fájdalmat, mára már ha szétvágom a kezem csak azt veszem észre, hogy összevéreztem magam. De komám, amekkorát pukkantam... Ráestem a kezemre de észre se vettem, hogy nem bírom felemelni mert egy kerek percig csak levegő után kapkodtam. Aztán vagy négy napig a seggem is alig bírtam kitörölni, vagy enni annyira nem bírtam mozgatni a kezem. Ez kb 5-6 méter volt csak és nem tört semmim sem, tovább dolgoztam de kegyetlen volt. Na az ilyen dolgok mind kizökkentenek az UC-ban és TR-ben is. De azt mondom, ez legyen az én problémám, nem is szoktam hangoztatni ezeket az apró lehetetlen jeleneteket. De akcióban van bőven hihetetlenebb a játékban. Persze, tudom hogy ez nem egy szimulátor és amikor elindítom el is fogadom a "mese habbal" jelleget, de azért van egy határ, ami után már frusztráló kicsit.
Lényegében, ahogy írtam nekem nem az UC-vel van bajom és nem is azzal a mérhetetlen istenítéssel, hanem hogy olyan dolgokat néznek el neki, amiért más játékoknál lincselnek.
Pont most vittem végig az Assassin's Creed Unity-t. Tudom miért volt szídva annó, jogos is de mára egy tök jó és játszható játék. Egy épületre felmászhatok ezer módon míg a TR és UC játékokban mindig egy útvonal van. Zavar, hogy nincs lehetőségem és nem értem értelmét annak, hogy mi különbség van így mászni vagy átvezetőként megnézni. De kiemelhetném a lopakodást is az Unity-ből. A végén már annyira megizzasztott, hogy egy küldetést 3 óráig csináltam. Egy 10 perces küldetést. A megoldás az volt, hogy szépen körbejártam a terepet és használtam a segédeszközöket. Megterveztem mikor, hova fogok bújni és sikerült. Ezzel ellentétben a lopakodás itt egy nagy semmi és a TR-ben sem.
A lényeg az, hogy amit én hiányolok az inkább a jóval kevesebb harc ellenben jóval több lehetőség kellene, több útvonal, interaktivitás a pályán stb. Elvégre egy kincsvadásszal vagyok nem pedig egy szuperhőssel. Ez a mechanika a Fallen Ordernél tetszett. Hozzáteszem, szerintem ott jóval kevesebb harc volt még annak ellenére is, hogy egy Jedit irányítottam de hihetőbb volt ha leestem valahonnan vagy ha harcolnom kellett.
Minden téren alulmaradt pl az UC4-től a Fallen de hitelességben ezerszer elverte a játékot. Nekem csak ez hiányzik az UC és TR játékokból.
Pont úgy ahogy mindenem ebre kapcsolatfüggő. Szánalmas.
Szerintem egy jó játék a TR 2013 és szerettem vele játszani. Nekem még jobban is tetszik, mint a Rise, pedig az sem rossz játék egyáltalán.
A legutolsó Shadow viszont egész jó lett a reboot-ok közül. Úszás, elegendő platformer elemek, sok-sok apró tartalom, jól beosztott játékmenet.
A TR2013-nak így kellett volna kezdenie, helyette volt egy buta akciójáték, automatikus töltődéssel, platformer elemek nélkül. Még úszás sem volt, wtf. Én elsőre is halálra untam, azóta is ignorálom.
De az utolsót érdemes kitolnod ha nem tetted.
Pont azokon a pontokon javítottak, ahol kellett, amellett, hogy megőrizték a sorozat identitását. Ez a reboot meg lehúzta a WC-n.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.