Az Activision Blizzard, a Rebellion és a Codemasters is csatlakozott a Public Health England "Stay Home Save Lives" kampányához, így az otthonmaradásra felszólító üzenet a Candy Crush Sagában és a Sniper Elite 4-ben is meg fog jelenni, a DiRT Rally 2.0-ban pedig már benne is van.
A Codemasters gyors lépése érthető, hiszen a játékhoz épp ma fognak hozzáférni ingyen a PlayStation Plus-előfizetők: az autóversenyben a pályán lévő hirdetőtáblákra tették ki az üzenetet a fenti képen is látható módon. Az egyébként szintén brit fejlesztők szerint a játékbeli hirdetések földrajzi célzással változtathatók, így a kampány csak az Egyesült Királyság játékosait érinti. Ugyanakkor remélik, hogy később más országokban tudnak segíteni ezzel a módszerrel, a készítők a BBC-nek árulták el, hogy már francia, német, olasz és spanyol nyelven is bekészítették az üzenetet.
A jelenlegi állás szerint egyébként csak a Codies rukkolt elő ennyire natív megoldással, az Activision és a Rebellion egyszerű hirdetésekben gondolkodik csupán.
https://blog.scssoft.com/2020/03/truckathome-event.html
https://blog.scssoft.com/2020/04/truckathome-event-conclusion.html
Valaki megtudja mondani, miként lehet az, h. láttam olyan videokat amiben magyar reklámok,nevek szerepelnek az autok oldalán?!?! Köszi előre is!
get woke
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.